Goede formulieren extensie met iDeal betalingsmogelijkheid

  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
14 apr 2015 12:29 #6553 door
Hallo,

Ik ben op zoek naar een goede formulieren extensie waarmee voorwaardelijke velden (conditional fields), berekeningen en iDeal om te betalen mogelijk zijn.
Ik ben goed bekend met Breezingforms en heb zojuist RSForm Pro uitgeprobeerd.

Met RSForm Pro zou het mogelijk moeten zijn maar ik zit met het probleem dat als een voorwaardelijk veld zichtbaar is gemaakt en je vinkt een optie aan waar een bepaald bedrag aan is gekoppeld en je maakt het veld weer onzichtbaar omdat je toch een andere optie wilt dat dan alsnog het bedrag van het onzichtbare voorwaardelijke veld wordt meegerekend.

Is het met RSForm Pro mogelijk om de waardes van niet zichtbare velden te resetten zodat die waardes niet worden meegerekend als je het veld weer verbergt?
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Bezoeker
  • Bezoeker
14 apr 2015 12:29 #6554 door Gast
Simpele berekeningen kunnen met RSForm Pro wel icm iDEAL betalingen, maar hun calculator niet, want die ondersteunt geen betalingen (ook PayPal niet). Het is beperkt tot eigenlijk selecteren uit een dropdown dus of je dat berekenen zou noemen? Voorbeeld:
www.joomlavirtuemartideal.nl/artikelen/5...omla-2-5-en-joomla-3

Met een klant heb ik van de week deze handleiding gemaakt (zie video) dat is dus wel echt een berekening en ziet er goed uit (al zeg ik het zelf, het is natuurlijk Fabrik die het doet :-))
www.chillcreations.com/manuals/ccideal-p...brik-with-calculator

BreezingForms ken ik wel maar heb ik nooit iets mee gedaan. Voor zover ik weet heeft niemand daar iDEAL in gebouwd.
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena