DJ image slider en IE

  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
23 jul 2015 10:33 #6477 door
DJ image slider en IE werd gestart door
Hoi allemaal,

Ik heb een probleempje waar ik maar niet uitkom door mijn gebrekkige technische kennis denk ik... Ik doe dus heel graag even een beroep op jullie :D

Op de website www.damartijn.nl/3j draait in het middelste vakje een module van DJ image slider .

Werkt perfect bij mij in alle browsers die ik kan testen, waaronder IE9. Helaas heeft mijn vriend een hogere versie IE... en daar werkt het niet. Die vriend krijgt slechts de onderste helft van de afbeeldingen te zien, maar wel tegen de bovenkant van het vak aan... dus alsof de bovenkant van de afbeeldingen zijn afgesneden.

Nu heb ik in de module CSS3 uitgeschakeld, omdat ik weet dat IE daar nog wel eens moeite mee heeft, maar dat was helaas de oplossing niet.

Weet iemand waar dit aan kan liggen... of kan iemand met een hogere IE eens kijken/testen waar het aan ligt... Ik kan het zelf helaas niet reproduceren :-(

Alvast bedankt voor het meedenken!
Onderwerp is gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Admin
  • Admin
  • www.reisverslagen.netVertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms.Vertaler van document
Meer
23 jul 2015 10:33 #6478 door Martijn Maandag
Beantwoord door Martijn Maandag in topic DJ image slider en IE
Hallo,
Ik heb even gekeken met de laatste IE versie (11) en het wordt goed getoond (gelijk aan FF39)

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
23 jul 2015 10:33 #6479 door Leen
Beantwoord door Leen in topic DJ image slider en IE
Denk toch dat het aan de IE 11. instellingen ligt is hij wel geheel up to date
want ook ik zie gewoon echt alles in windows 7 met IE11

lvda
Onderwerp is gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Admin
  • Admin
  • www.reisverslagen.netVertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms.Vertaler van document
Meer
23 jul 2015 10:33 #6480 door Martijn Maandag
Beantwoord door Martijn Maandag in topic DJ image slider en IE
Misschien IE toch bijwerken naar de laatste versie (11.0.21)?

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
23 jul 2015 10:33 #6481 door
Beantwoord door in topic DJ image slider en IE
Ik verwacht dat het opschonen van de cache op de computer wel eens het probleem zou kunnen oplossen. Als het echt een IE11 probleem zou zijn dan zou het ook bij anderen niet moeten werken.
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena