nederlandse handleiding van Phoca Gallery

  • Gast
  • Bezoeker
  • Bezoeker
04 aug 2015 17:32 #6379 door Gast
Heb een vraag over het installeren van Phoca Gallery op mijn website. Gebruik de versie 3.4.3 van Joomla en heb Phoca Gallery gedownload. Daarmee ook de engelstalige uitleg erbij gekregen. Nu wil ik de nederlandse versie installeren, echter ik weet niet waar ik de bestanden (2) moet plaatsen. In een video van iemand wordt verteld de bestanden in submappen van de hoofdmap van de website te plaatsen. Maar waar vind ik de map met bestanden van de website. Ik ga er van uit als ik de nederlandse gebruiksaanwijzing heb, het mij verder wel zal lukken om de Phoca Gallery te installeren. Wie kan mij raad geven?
Alvast bedankt
Onderwerp is gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Weet soms dingen
Meer
04 aug 2015 17:32 #6380 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic nederlandse handleiding van Phoca Gallery
Hoi fransS en welkom op dit forum. Ik heb je vraag verplaatst omdat je hem stelde in het Installatie/upgrade forumonderdeel van Joomla zelf. Phoca Gallery is een 3rd party extensie.

Je vraag staat al beantwoord op de website van Phoca zelf:
www.phoca.cz/documents/46-translation/27...guage-pack-in-joomla
De taalbestanden moet je handmatig klaarzetten. Dit doe je door het taalbestand te downloaden en uit te pakken. Je krijgt nu twee bestanden te zien.

nl-NL.com_phocagallery.ini
nl-NL.com_phocagallery.menu.ini
Kopieer deze bestanden naar de volgende locatie op de server:

administrator/language/nl-NL/
language/nl-NL/

Als de Nederlandse taal actief is op de voorkant en de beheerszijde dan is Phoca als het goed is ook in het Nederlands.

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena