regelafstand bij JCE

  • rvdmark
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • beschrijving
Meer
18 aug 2015 14:19 #6192 door rvdmark
regelafstand bij JCE werd gestart door rvdmark
Wanneer ik een artikel maak en op enter druk a.h.e. van een zin dan verspringt de cursor 2 regels.
Ik moet dus op shift en enter drukken om gewoon 1 regel naar beneden te springen. In mijn Artisteer template staat het goed aangegeven, maar JCE volgt die instelling niet. Hoe los ik dit op, want het is behoorlijk onhandig ?
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Bezoeker
  • Bezoeker
18 aug 2015 14:19 #6193 door Gast
Beantwoord door Gast in topic regelafstand bij JCE
je kunt dat instellen bij de componenten JCE Administratie/ algemene configuratie tekstverwerker "Formatteren & Weergave"
Onderwerp is gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Admin
  • Admin
  • www.reisverslagen.netVertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms.Vertaler van document
Meer
18 aug 2015 14:19 #6194 door Martijn Maandag
Beantwoord door Martijn Maandag in topic regelafstand bij JCE
Bij de instellingen van JCE (onder componenten) kun je dit wijzigen: Containerelement & Entertoets

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Onderwerp is gesloten.
  • renem
  • Bezoeker
  • Bezoeker
18 aug 2015 14:19 #6195 door renem
Beantwoord door renem in topic regelafstand bij JCE
Overigens is dat bij een tekstverwerker ook het geval hoor. Dus Enter is een regel over slaan, je maakt feitelijk een nieuwe paragraaf.
Onderwerp is gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Weet soms dingen
Meer
18 aug 2015 14:19 #6196 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic regelafstand bij JCE
Hoi rvdmark, aangezien JCE geen Core (al hebben velen dat wel graag) maar een 3rd party extensie is heb ik je topic even verplaatst. :)

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Onderwerp is gesloten.
  • rvdmark
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • beschrijving
Meer
18 aug 2015 14:19 #6197 door rvdmark
Beantwoord door rvdmark in topic regelafstand bij JCE
ik heb moeite met het vinden van de juiste plaats voor een vraag. Is dat niet duidelijk aangegeven of ligt het aan mij ?
Dank allemaal in ieder geval voor de gegeven oplossing. Ga ik op die manier aanpassen.
Onderwerp is gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Weet soms dingen
Meer
18 aug 2015 14:19 #6198 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic regelafstand bij JCE
Zelf vind ik bijna nooit moeilijk, maar ik werk sinds versie 1.0 al met Joomla dus ben inmiddels wel bekend hiermee. ::angel::
Er wordt onder een forumonderdeel een korte uitleg gegeven welke topics je in dat forumonderdeel kan plaatsen, kijk maar hier:
forum.joomlacommunity.eu/forumdisplay.php?f=136
Als je dat zo leest, zou je dan bij 3rd party uitgekomen zijn bij deze vraag?

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena