Acy Mailing layout probleempje

  • Meander
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Devoted Joomla User
Meer
08 sep 2015 14:37 #5939 door Meander
Acy Mailing layout probleempje werd gestart door Meander
Bezig met de laatste loodjes. De rest van de invulling komt later wel.

Maar nu heb ik dus in de bouwvakvakantie iemand geholpen met zijn html website om te zetten in Joomla (ik zie net dat hij nog index.php in zijn URL heeft staan, maar dat even terzijde. Heb daarvoor al ruim 550 liedjes gekopieerd, en overgezet :p).

Ik heb daarbij het inschrijfformulier van zijn Nieuwsbrief 'opgeschoond' zodat er alleen een naam, en email veld overbleef.

Nu weet ik niet of de vermoeidheid mij parten gaat spelen, of dat mijn hersens aan het versmachten zijn, maar ik krijg dit dus bij mijn site zelf niet meer voor elkaar. Ik heb echt geen idee hoe ik dit toen gedaan heb bij die andere site.

Dit is de nieuwsbrief-inschrijving zoals ik die toen op die andere site heb gedaan.

En dit is hoe de mijne er uit ziet, met dat rommeltje er nog onder.

Ik heb de instellingen van Acymailing van beide sites al naast elkaar geopend, en die zien er identiek uit. Ik moet dus ergens anders iets veranderd hebben, maar ik kan het met de beste wil van de wereld niet terug vinden.

Kan best zijn dat ik alleen daar al toen drie dagen mee bezig ben geweest, en ik heb de afgelopen maanden wel meer dan 1000 tutorials voorbij zien komen, en even zoveel (zoniet meer) zoekopdrachten gedaan dus ik weet het even niet meer ::cry::

Hoe kan ik de Nieuwsbrief-inschrijving op die andere site zo gedaan hebben zodat ik hem ook zo op mijn eigen site kan krijgen?

Alvast bedankt!


.
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena