Layout Kunena: Inspringen categorieën opheffen

  • Meander
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Devoted Joomla User
Meer
29 sep 2015 05:05 #5634 door Meander
Het zal wel iets heel simpels zijn, maar ik kan het met de beste wil van de wereld niet vinden.

Op mijn Kunena forum springt om en om de titel van mijn categorieën in.
Ik vindt dit rommelig staan en wil alles graag gewoon links uitgelijnd hebben, zoals hier op het forum.

Ik heb al gezocht met Firebug en in de Kunena configuratie zelf, maar ik kan niet vinden hoe ik dit moet wijzigen.

Wie kan mij verder helpen?
Alvast bedankt!
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
29 sep 2015 05:05 #5635 door Leen
Beantwoord door Leen in topic Layout Kunena: Inspringen categorieën opheffen
Als ik het goed heb is er pas een update kunena geweest.
Verder weet ik niet of je je de standaard template gebruikt van kunena of de eigen van de website (bij mij is het allemaal normaal)dus mogelijk dat je iets in een css hebgewijzigt
dus kies als test dan eens andere kunena template.door bij componenten > Kunena
Kunena: Templates
en dan daar op de template naam klikken van bv blue_eagle en dan tabblad basisinstellingen kan je ergens onderaan ook aangeven joomla template of niet
Ps.
Of heb je soms in een hoofdcategorie weer een subcategorie gemaakt en daar weer een categorie in ?


Bericht toegevoegd op 30 september 2015 om 12:54
Vorige bericht was op 29 september 2015 om 08:26


ik zag met firebug dat je ook een eigen (aangepast.css) had aan gemaakt met daar iets in voor kunena .
Wat je kan proberen is daar
Code:
#Kunena tr.krow2 td { padding: 10px; } #Kunena tr.krow1 td { padding: 10px 10px; }
toe te voegen en eventueel met de waardes spelen tot naar je zin is
ik was er achter dat ergens in forum-min-css namelijk bij
Code:
#Kunena tr.krow2 td
iets met padding 2px staat en als ik dat weg haalde was het menu netjes. dus vandaar dat ik via firebug heb geprobeerd om dat via je aangepast.css ook te benaderen

lvda
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena