Foutmelding STRICT STANDARDS: NON-STATIC METHOD JSITE::GETMENU() SHOULD NOT BE CALLED

  • Gast
  • Bezoeker
  • Bezoeker
03 okt 2015 17:54 #5584 door Gast
Hallo allemaal,
Ik ben echt een ontzettend leek qua websites maken maar een aantal jaren geleden heb ik toch de website van onze band gemaakt mbv Joomla.
Echter geeft onze site al een hele tijd een foutmelding aan die ik er maar niet af krijg...
Ik heb het idee dat het aan phocagallery ligt maar als ik deze extensie tijdelijk uitschakel blijft de foutmelding...
Code:
STRICT STANDARDS: NON-STATIC METHOD JSITE::GETMENU() SHOULD NOT BE CALLED STATICALLY IN /HOME/JOEKELAY.NL/WWW/COMPONENTS/COM_PHOCAGALLERY/ROUTER.PHP ON LINE 38 STRICT STANDARDS: NON-STATIC METHOD JAPPLICATION::GETMENU() SHOULD NOT BE CALLED STATICALLY IN /HOME/JOEKELAY.NL/WWW/INCLUDES/APPLICATION.PHP ON LINE 539 STRICT STANDARDS: ONLY VARIABLES SHOULD BE ASSIGNED BY REFERENCE IN /HOME/JOEKELAY.NL/WWW/COMPONENTS/COM_PHOCAGALLERY/ROUTER.PHP ON LINE 3
Iemand die me kan helpen?
Alvast super bedankt...
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Bezoeker
  • Bezoeker
03 okt 2015 17:54 #5585 door Gast
Welkom joekelay bij het JoomlaCommunity forum.
Je kunt de foutmelding waarschijnlijk weghalen door bij de algemene Instellingen/server-instellingen de foutrapportage op 'geen' te zetten.
Maar kennelijk is er toch wel iets aan de hand.
Phocagallery niet meer up-to-date?
Met welke joomla versie werk je ?
Welke php-versie gebruikt de host ?
Ad
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Bezoeker
  • Bezoeker
03 okt 2015 17:54 #5586 door Gast
OW wat maak je me hier al blij mee!
Geen foutmelding meer te zien, en de site werkt verder naar behoren dus voor nu ben ik tevreden.
Joomlaversie 2.5, php weet ik niet, maar het probleem speelt wel sinds ik van starthosting een mail over veranderen van php heb gekregen, dus het zal daar vast iets mee te maken hebben.
Ik weet zelf echter niet wat php is:)
Onderwerp is gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Weet soms dingen
Meer
03 okt 2015 17:54 #5587 door Hans van der Meer
Hoi joekelay, ik heb je topic even verplaatst naar het 3rd party extensie gedeelte want je probleem heeft niet te maken met de installatie van Joomla! zelf.
Met de oplossing van adje is de foutmelding niet weg, alleen wordt deze niet meer getoond. De meest recente versie van Phoca Gallery voor Joomla! 2.5 is versie 3.2.8, gebruiken jullie deze ook?

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena