Rsforms antwoordt formulier

  • Gast
  • Bezoeker
  • Bezoeker
05 okt 2015 14:46 #5551 door Gast
Rsforms antwoordt formulier werd gestart door Gast
Ik heb een formulier gemaakt met met Rsforms Pro. Dit is een zeer goed programma, allen zoek ik een mogelijkheid om de mensen die het formulier hebben ingevuld hier automatisch een kopie van toe te sturen. Wie weet hoe ik dit met Rsforms kan regelen
Onderwerp is gesloten.
  • Anja de Crom
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Nadat ik tien jaar actief was als webdesigner (de laatste zes jaar samen met Hilda Abbing in WebLab4
Meer
05 okt 2015 14:46 #5552 door Anja de Crom
Beantwoord door Anja de Crom in topic Rsforms antwoordt formulier
In de backend van je formulier onder 'Eigenschappen' (Properties) vind je links in het rijtje de email mogelijkheden. Bij 'Gebruiker E-mails' kun je aangeven hoe en wat er gemaild moet worden. Als je op de knop 'Wijzig de E-mail tekst' klikt kun je de standaard mail intypen.

De formuliervelden kun je met 'Toggle Snel toevoegen' (rechts bovenin) tevoorschijn toveren; met selecteren - knippen - plakken kun je ze in je e-mailtekst plakken.

Wil je ook een PDF meesturen, dan moet je bij RSForm!Pro de PDF plugin downloaden en die installeren; dan kun je een PDF toevoegen (die moet je wel eerst helemaal HTML-en). Een voorbeeld van een PDF vind je bij RSJoomla zelf: www.rsjoomla.com/support/documentation/r...-pro-pdf-plugin.html
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena