Foto's in widgetkit

  • Paul1953
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Ocasioneel gebruiker.
Meer
19 jul 2015 22:04 #5529 door Paul1953
Foto's in widgetkit werd gestart door Paul1953
Ik heb pas Widgetkit 2 gekocht omdat het een goed programma leek. Ik weet echter niet hoe ik de foto's moet invoegen. Kan iemand mij helpen?

Vriendelijke Groet,

Paul

Paul
Onderwerp is gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Weet soms dingen
Meer
19 jul 2015 22:04 #5530 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Foto's in widgetkit
Ik heb zelf ziet echt veel ervaring met Widgetkit en dan alleen de gratis versie maar er is wel documentatie online:
yootheme.com/widgetkit/documentation

En dit gaat dan over een galery: yootheme.com/widgetkit/documentation/get...ted/creating-widgets

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Bezoeker
  • Bezoeker
19 jul 2015 22:04 #5531 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Foto's in widgetkit
In vervolg op wat jamiro schreef: nadat je die handelingen hebt verricht moet je de door jezelf gemaakte 'widget' in een module of artikel plaatsen. In het kort:
1. Maak een nieuwe module type widgetkit. Je krijgt dan een 'pop-up'-venster te zien waaruit je de gewenste 'widget' kunt kiezen.
Zet er eventueel tekst bij, kies een positie en menu en save.
2. Maak een nieuw artikel. Dan zie je links onderaan van het editor venster een nieuwe knop: "Widgetkit". Als je daarop klikt verschijnt weer het hierbovengenoemde 'pop-up'-venster en kies je een widget. In het editor-venster komt dan nu de code [widgetkit id="1" name="de door jou gekozen naam". Plaats er tekst bij, kies categorie en save.
Als het goed gegaan is zie je nu in je site (afhankelijk of je het artikel aan een menu-item hebt 'opgehangen' of als 'featured' hebt aangemerkt) het artikel verschijnen en de betreffende module.
Hoop dat dit je helpt om verder te komen.
Ik ben bezig op mijn nieuwe site www.utiledulci.eu een korte handleiding te plaatsen.
Ad

PS bovenstaande geldt alleen voor Widgetkit2
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Bezoeker
  • Bezoeker
19 jul 2015 22:04 #5532 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Foto's in widgetkit
@Paul1953 ik heb het complete demo pakket van de yootheme template sixth avenue geïnstalleerd op oostnederland.net .
Ik gebruik de widgetkit1 versie al jaren,maar dit is widgetkit2. Die is inderdaad zeer uitgebreid.
Als je wilt, kan ik wel een video maken, hoe deze slideshow is opgebouwd.

Nu modereer ik de vier foto's onder de slideshow.
Helaas heeft deze klasse zangeres weinig tekst aangeleverd.
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Bezoeker
  • Bezoeker
19 jul 2015 22:04 #5533 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Foto's in widgetkit
Goed te horen Paul dat je hulp gehad hebt van mijn site.
De custom, joomla en twitter mogelijkheden worden binnenkort ook toegevoegd aan de handleiding.
Voor wat betreft Joomla, zie utiledulci.eu/index.php/test-widgetkit2/widgetkit-joomla-test
Je kunt, voor zover ik weet alleen selecteren op categorien. Alle artikelen die tot de gekozen categorie horen zijn dan zichtbaar als een slide
Ad
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena