Foto's in widgetkit

  • Paul1953
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Ocasioneel gebruiker.
Meer
19 jul 2015 22:04 #5529 door Paul1953
Foto's in widgetkit werd gestart door Paul1953
Ik heb pas Widgetkit 2 gekocht omdat het een goed programma leek. Ik weet echter niet hoe ik de foto's moet invoegen. Kan iemand mij helpen?

Vriendelijke Groet,

Paul

Paul
Onderwerp is gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Weet soms dingen
Meer
19 jul 2015 22:04 #5530 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Foto's in widgetkit
Ik heb zelf ziet echt veel ervaring met Widgetkit en dan alleen de gratis versie maar er is wel documentatie online:
yootheme.com/widgetkit/documentation

En dit gaat dan over een galery: yootheme.com/widgetkit/documentation/get...ted/creating-widgets

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Bezoeker
  • Bezoeker
19 jul 2015 22:04 #5531 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Foto's in widgetkit
In vervolg op wat jamiro schreef: nadat je die handelingen hebt verricht moet je de door jezelf gemaakte 'widget' in een module of artikel plaatsen. In het kort:
1. Maak een nieuwe module type widgetkit. Je krijgt dan een 'pop-up'-venster te zien waaruit je de gewenste 'widget' kunt kiezen.
Zet er eventueel tekst bij, kies een positie en menu en save.
2. Maak een nieuw artikel. Dan zie je links onderaan van het editor venster een nieuwe knop: "Widgetkit". Als je daarop klikt verschijnt weer het hierbovengenoemde 'pop-up'-venster en kies je een widget. In het editor-venster komt dan nu de code [widgetkit id="1" name="de door jou gekozen naam". Plaats er tekst bij, kies categorie en save.