Online producten aanbieden met RSForms Pro en CCideal

  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
26 jul 2015 12:46 #5465 door
Hallo,

Ik heb een online product wat ik wil gaan verkopen. Wat ik wil is denk ik niet zo heel lastig om te realiseren want het bestaat al heel erg veel. Denk bijvoorbeeld aan het aanschaffen van software.
Als er een betaling is binnengekomen moet het product meteen online beschikbaar zijn voor de klant. Op advies heb ik al RSforms Pro en CCideal aangeschaft maar ik kom er niet uit hoe ik dit nu moet bewerkstelligen.
Normaal gesproken krijg je een order en betaling binnen en dan stuur je het op naar de klant. Daarin verschilt het met mijn 'winkel'.

Alvast bedankt voor de reactie!

Groet,
Martijn
Onderwerp is gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Weet soms dingen
Meer
26 jul 2015 12:46 #5466 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Online producten aanbieden met RSForms Pro en CCideal
Ik heb je topic even van Virtuemart naar 3rd party extensies verplaatst aangezien je geen Virtuemart gebruikt. Misschien is het handig om je topictitel iets specifieker te maken naar "Online producten aanbieden met RSForms Pro en CCideal"?

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
26 jul 2015 12:46 #5467 door
En wat als je in het mailtje dat RSForms verstuurt een link plaatst naar waar het te downloaden is? Die link zou je met een verborgen menu-item kunnen aanmaken.
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
26 jul 2015 12:46 #5468 door
Hoi jEmiel,

Die link zou pas verstuurt moeten worden als de betaling correct verlopen is. Het is trouwens niet iets wat je kunt downloaden maar een website / url waar je examens kunt oefenen. Je zal toch met gebruikers beheer moeten werken mijns inziens aangezien het anders wel heel makkelijk te verspreiden is.

@hvdmeer: de titel kan ik niet meer aanpassen nu dit topic verplaatst is volgens mij.
Onderwerp is gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Admin
  • Admin
  • www.reisverslagen.netVertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms.Vertaler van document
Meer
26 jul 2015 12:46 #5469 door Martijn Maandag
Beantwoord door Martijn Maandag in topic Online producten aanbieden met RSForms Pro en CCideal
@Martijn
Done

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
26 jul 2015 12:46 #5470 door
Al gevonden
Onderwerp is gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Admin
  • Admin
  • www.reisverslagen.netVertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms.Vertaler van document
Meer
26 jul 2015 12:46 #5471 door Martijn Maandag
Beantwoord door Martijn Maandag in topic Online producten aanbieden met RSForms Pro en CCideal
Misschien kun je kort aangeven hoe het is opgelost, dan hebben andere (toekomstige) lezers er ook wat aan.

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
26 jul 2015 12:46 #5472 door
Ja, klopt.

Je kunt alleen een nieuw onderwerp aanmaken als in een subcategorie zit.

Dus niet in Joomla 3 >> Extensies (3.0-3.x)

maar wel in

Joomla 3 >> Extensies (3.0-3.x) >> 3rd Party extensies (3.0-3.x)

Groet,
Martijn
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena