Social like en share button alleen voor de gehele site?

  • Meander
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Devoted Joomla User
Meer
06 sep 2015 12:19 #5434 door Meander
Ik wil graag social media buttons op mijn site hebben, maar dan niet onder artikelen oid, maar dat ze gewoon de hele site kunnen liken en delen.

Ik heb al deze module en plugin van AddThis geprobeerd, maar de plugin geeft niet alleen sticky buttons aan de zijkant (wat overigens prima is), maar ook onder al mijn artikelen, en dat wil ik niet.
Ik las ergens dat je dat uit zou kunnen schakelen onder de artikelen, net als bij JComments (Off en On), maar onder mijn artikelen staat die optie voor AddThis er niet bij.

Wat de module voor AddThis betreft, deze komt niet in mijn lijst in modulebeheer te staan na installatie (maar misschien hoort dit zo).
Wanneer ik een nieuwe module aanmaak dan kan ik bij het moduletype wel kiezen voor " AddThis - Bookmark and Sharing Tool", maar wanneer ik dat doe dan krijg ik bij het aanmaken van de module de melding:

"Module XML data niet beschikbaar"

Wat doe ik fout?
En is er anders nog een andere extensie die ik (het liefst) in een module kan zetten waarbij ik dan zelf de positie kan bepalen, of een plugin die alleen op de hoofdpagina de button(s) toont om de hele site te liken/delen, en niet de artikelen e.d?


.
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
06 sep 2015 12:19 #5435 door Leen
Dat zou kunnen door dit lees ik hier klik uitleg

Misschien is deze module iets klik hier

lvda
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
06 sep 2015 12:19 #5436 door Leen
Hallo Meander,
Ik denk dat dat zoeken in mod_AddThis over al in elk bestand zal zijn maar zelf heb ik dat nog niet uit geprobeerd omdat ik verwacht dat de maker het probleem toch ook wel zal opmerkt dan even aanpast.
:cool: update van Leen zelf
ik heb bijlage bijgedaan volgens mij werkt deze wel had toch snel even gekeken of het te doen was

lvda
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
06 sep 2015 12:19 #5437 door Leen
Hallo Anita,
Dank je wel voor jou dank zegging de site die jij noemt had ik toen ook gevonden en daar het mijn hobby is om sommige dingen uit te testen en te proberen had ik dit gedaan voor de topic starter(Meander)
Ik moet wel zeggen dat het me verbaast dat de makers van module het niet even aanpast.

lvda
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena