RSS Feed in Joomla 2.5

  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
27 jan 2012 13:29 #5374 door Gast
RSS Feed in Joomla 2.5 werd gestart door Gast
Hoi,

Weet niet of het standaard in Joomla zit ingebouwd, maar ik wil graag een RSS feed aanbieden van delen van mijn Joomla website.
Zodat mensen zich op deze RSS feed kunnen abonneren en zo op de hoogte kunnen blijven van nieuwe artikelen op de website.

Kan iemand mij op weg helpen?
Zijn er (gratis) modules of extenties voor?

Bedankt.
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
27 jan 2012 13:29 #5375 door Gast
Beantwoord door Gast in topic RSS Feed in Joomla 2.5
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
27 jan 2012 13:29 #5376 door Gast
Beantwoord door Gast in topic RSS Feed in Joomla 2.5
Als je de RSS feed wilt tonen met een Icon of een tekstuele link:
Maak in module beheer een nieuwe module: Syndication Feeds aan. Selecteer een positie van je template waar de module moet verschijnen en bepaal onderaan op welke pagina's. Rechts kun je eventueel nog een tekst toevoegen.Vergeet niet te publiceren. Opslaan en kijken of de module getoond wordt.

De vormgeving is een template aangelegenheid. Als het er niet uitziet zoals je wilt kun je met CSS de vormgeving aanpassen.
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
27 jan 2012 13:29 #5377 door Gast
Beantwoord door Gast in topic RSS Feed in Joomla 2.5
Geachte,

Ben werkzaam met Joomla 3.4 en heb ook een RSS-feed op men webpagina staan. Ik ben wel tevreden met de feed op 1 uitzondering na. Als ik een aanpassing doe aan het bericht, komt de aanpassing wel op men feed-reader, maar gewoon als een aanpassing op het bericht. Het bricht komt niet terug als ongelezen te staan. Het bericht blijft gewoon als een gelezen item. Is er een mogelijkheid wanneer een bericht aangepast is, als ongelezen bericht komt te staan in men reader? dus update RSS als ongelezen berichten.

MVG

Gert
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Hans is een [b][u]echte Joomla[/u][/b] liefhebber en helpt als moderator op JoomlaCommunity, als med
Meer
27 jan 2012 13:29 #5378 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic RSS Feed in Joomla 2.5
Hoi het een welkom op dit forum. Ik zie dat je op de juiste plek en nieuw topic hebt aangemaakt. Deze vraag hoort in dit topic niet thuis. Graag ook reacties in het juiste topic.
forum.joomlacommunity.eu/showthread.php?t=24713

Joostock mede-organisator, Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader van Official Joomla Social Media Team & ex JUG-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena