Excel tabel in Joomla

  • Gast
  • Bezoeker
  • Bezoeker
18 okt 2015 17:23 #5235 door Gast
Excel tabel in Joomla werd gestart door Gast
Hi

Is het mogelijk op een of andere manier om een excel bestand in Excel te editen en dit automatisch weer te geven in Joomla?

Ik zou het wel handig vinden als ik niet iedere dag een gewijzigd excel bestand hoef te uploaden.
Onderwerp is gesloten.
  • Patrick
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla Enthousiasteling
Meer
18 okt 2015 17:23 #5236 door Patrick
Beantwoord door Patrick in topic Excel tabel in Joomla
Je hebt een excel-bestand online staan wat ook een excel-bestand moet blijven? Voor zover ik weet niet. Als je het omzet naar HTML is het uiteraard wel aan te passen.
Onderwerp is gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Weet soms dingen
Meer
18 okt 2015 17:23 #5237 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Excel tabel in Joomla
Volgens mij zou je met een Google spreadsheet dit wel voor elkaar kunnen krijgen. Die kan je dacht ik embedden. Of bedoel je dat er een link naar het document bijgewerkt moet worden?

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Onderwerp is gesloten.
  • Fred
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Meer
18 okt 2015 17:23 #5238 door Fred
Beantwoord door Fred in topic Excel tabel in Joomla

Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Bezoeker
  • Bezoeker
18 okt 2015 17:23 #5239 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Excel tabel in Joomla
Ja, thx.

Had deze ook bekeken. Wat me niet beviel was dat ik dan steeds de desbetreffende file moet uploaden bij iedere verandering in spreadsheat. Leek me niet ideaal.

Misschien moet ik dan een extra extensie gebruiken die files op de server en op de harddisk synchroniseert. Ik weet niet of zoiets bestaat. Maar misschien valt uploaden ook wel mee.

Ik denk dat dat met excel online niet hoeft http://https://www.youtube.com/watch?v=JpNo8uNyYz8

Met Google Spreadsheet kan het ook, maar hier begreep ik dat je alleen de hele file kan laten zien, en niet een range van cellen.

Zover ik weet zijn dit de mogelijkheden.
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena