Probleem met K2 en Additional Categories

  • Jan Brokelman
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
19 okt 2015 18:03 #5224 door Jan Brokelman
Probleem met K2 en Additional Categories werd gestart door Jan Brokelman
Ik heb een ingewikkeld probleem met de module K2 van Joomla.

Momenteel ben ik een oude 1.5 website aan het updaten naar Joomla 3.4. Alle 600 artikelen van de oude website zijn keurig mee gemigreerd naar 3.4 en ook K2 draait op de nieuwste versie.

Veel artikelen zijn toegewezen aan meerdere categorieën en krijgen ook allemaal tags mee.

In de categoriestructuur zijn categorieën opgenomen waarin zelf geen artikelen zitten. Maar artikelen uit andere categorieën worden mede toegewezen aan deze.

Dus heb ik de plugin “Additional Categories for K2” geïnstalleerd en alle instelling gelijk getrokken zoals die in de oude 1.5 website staan ingesteld. Voor zowel de categorieën als voor het menu.
Echter zie ik geen artikelen die aan een tweede (lege) categorie zijn toegewezen.

Ik weet dat er tientallen mogelijke instellingen zijn maar als die allemaal zo staan als in de 1.5 website, waarom zie ik dan niets.
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
19 okt 2015 18:03 #5225 door Leen
Beantwoord door Leen in topic Probleem met K2 en Additional Categories
Hallo Brokie,
Nou ben ik geen K2 expert maar zijn categorieën wel gepubliceerd voor publiek
en de items ook allemaal gepubliceerd en voor publiek
en bij gebruikers is dat ook allemaal oke dus ingeschakeld voor juiste persoon ?
ps
staat de site online om te bekijken ?

lvda
Onderwerp is gesloten.
  • Jan Brokelman
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
19 okt 2015 18:03 #5226 door Jan Brokelman
Beantwoord door Jan Brokelman in topic Probleem met K2 en Additional Categories
Ja alles staat uiteraard gepubliceerd. Mijn nieuwe 3.4 website staat exact zo ingesteld als de oude 1.5 website.
Ook alle modules en plugins zijn overgenomen. Welliswaar nieuw geïnstalleerd voor 3.4
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena