Hikashop server niet gevonden

  • Wim Houtman
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Ik maak, onderhoud en optimaliseer met heel veel plezier Joomla websites voor iedereen onder de naam
Meer
28 okt 2015 12:25 #5086 door Wim Houtman
Hikashop server niet gevonden werd gestart door Wim Houtman
Probleem met Hikashop na klikken op toon volgende producten.

Alles is updated en laatste versie op site www.oorbellenvanlieve.nl . Op www.oorbellenvanlieve.nl/oorbellen krijg ik na klikken op volgende tonen (onderaan de lijst) 'server niet gevonden' en de url ziet er zo uit: www.oorbellenvanlieve.nlhttp//www.oorbel...anlieve.nl/oorbellen

Er wordt dus ergens de domein extra toegevoegd en er hoort nog iets achter /oorbellen te staan.

Ik kom er niet uit. Ik denk een bug na de laatste update of ik zie iets over het hoofd.
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
28 okt 2015 12:25 #5087 door Leen
Beantwoord door Leen in topic Hikashop server niet gevonden
weet niet of dit wel een foutje is er staan volgens je site "Resultaten 1 - 39 van 39 "
en ik zie geen knoppen volgende omdat minimaal 42 stuks getoond kunnen worden
je zou eerst een kunnen kijken als je dus dat aantal verlaagt of dan wel goed gaat ?

lvda
Onderwerp is gesloten.
  • Wim Houtman
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Ik maak, onderhoud en optimaliseer met heel veel plezier Joomla websites voor iedereen onder de naam
Meer
28 okt 2015 12:25 #5088 door Wim Houtman
Beantwoord door Wim Houtman in topic Hikashop server niet gevonden
Ik heb aantal op 42 gezet, omdat anders die andere oorbellen niet te zien zijn. Dit is een tijdelijke oplossing. Het stond eerst op 20 met dezelfde error. Er zitten 39 producten in

ik zet hem nu op 9
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
28 okt 2015 12:25 #5089 door Leen
Beantwoord door Leen in topic Hikashop server niet gevonden
ha oke dan denk ik dat eerder iets met de pagination te maken kan hebben normaal als je meer artikelen heb als ingesteld weergave aantallen zou er een knop met volgende moeten komen bv zoals mijn voorbeeld plaatje tenzij je dat ergens heb uitgezet

lvda
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
28 okt 2015 12:25 #5090 door Leen
Beantwoord door Leen in topic Hikashop server niet gevonden
hij tijdens mijn vorige berichtje had je instelling al verzet zag ik te laat
heel misschien dat iets met SEO instellingen te maken kan hebben en dan voor gebruikte urls herschrijven zou je even testen door aan of juist uit te zetten maar vergeet niet steeds browser cache op te schonen anders zie je de veranderingen niet

lvda
Onderwerp is gesloten.
  • Wim Houtman
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Ik maak, onderhoud en optimaliseer met heel veel plezier Joomla websites voor iedereen onder de naam
Meer
28 okt 2015 12:25 #5091 door Wim Houtman
Beantwoord door Wim Houtman in topic Hikashop server niet gevonden
Top! Dank je wel Leen!
Gebruik URL herschrijven uitgezet en probleem is opgelost. Jammer van die index.php in de url, maar ik ben hier al heel blij mee

problem opgelost
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
28 okt 2015 12:25 #5092 door Leen
Beantwoord door Leen in topic Hikashop server niet gevonden
Mooi ik was al aan kijken of het ook aan de soort template kon leggen maar dacht het niet het vreemde is dus dat bij mijn test met voorbeeld data wel de gebuikte url herschrijven aan staat maar misschien dat nu opnieuw aanzetten wel werkt ik weet wel als je dus die gebruikte url herschrijven aan zet moet je ook wel de htaccess.txt vernoemen naar .htaccss als een apache server wordt gebruikt en Andres bij gebruik van IIS server moet de webconfig.txt vernoemt worden etc maar dat zal je wel gedaan hebben denk ik al eerder
Misschien dat iemand anders weet of dat van

Jammer van die index.php in de url

op een andere manier is op te lossen.

lvda
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena