jQuery error of dropdown werkt niet in Google Chrome. Wel in IE of FF?

  • Gast
  • Bezoeker
  • Bezoeker
21 okt 2015 13:39 #5002 door Gast
Hallo,
Ik zit met een jQuery probleem in Joomla2.5 en vm2.6.18. Het vreemde is dat het geen problemen geeft met Mozilla FireFox en Internet Explorer. Het geeft een probleem met Google Chrome!

Het probleem doet zicht voor op de volgende link: www.hondenenkattenluiken.nl/plexidor-hon...formaat-klein-detail

Dit is een product met subproducten op basis van kleur. Echter in Google Chrome werkt deze dropdown niet. Wel in Internet Explorer en Mozilla FireFox

Er treedt ook een error op als ik met firebug in de console kijk:

De foutmelding is:
TypeError: e(...).on is not a function
www.hondenenkattenluiken.nl/plugins/syst.../js/bootstrap.min.js
Line 6

Ik ben niet zo goed thuis in jQuery en aangezien de site live staat vind ik dat ik snel moet oplossen. Ik hoop dan ook dat iemand mij kan verder helpen of een duwtje kan geven in de juiste richting.

Nico
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Bezoeker
  • Bezoeker
21 okt 2015 13:39 #5003 door Gast
Alleen jammer dat je een rechtermuisklikbeveiliging hebt waar door het moeilijker is om de juiste fout te zoeken.
Onderwerp is gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Admin
  • Admin
  • www.reisverslagen.netVertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms.Vertaler van document
Meer
21 okt 2015 13:39 #5004 door Martijn Maandag
@ArjanR shift-rechtermuisknop ;-)

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Bezoeker
  • Bezoeker
21 okt 2015 13:39 #5005 door Gast
Hallo,

Ik erken dat dit niet zo handig is misschien. Maar om firebug te starten in Mozilla druk ik altijd F12. Ook voor google chrome druk ik op F12 of ik pak dat menutje bij Chrome rechts bovenin.
Ik heb even niet aan het rechter muisknop disablen gedacht.

Ook heb ik even dit rechter muisknop disablen eruit gehaald.

Nu ben ik thuis en niet op mijn werk en kijk ik met Google Chrome de console en dan gaat het volgens mij wel om dezelfde fout maar iets anders genoteerd denk ik:

(anonymous function) @bootstrap.min.js:6


Nico


Bericht toegevoegd op 30 oktober 2015 om 17:31
Vorige bericht was op 22 oktober 2015 om 00:23


Het is opgelost
Onderwerp is gesloten.
  • n9iels
  • Bezoeker
  • Bezoeker
21 okt 2015 13:39 #5006 door n9iels
Fijn dat het opgelost is! Wellicht dat je de oplossing hier ook wilt neerzetten? Dan hebben andere mensen met hetzelfde of een soortgelijk probleem er misschien ook een oplossing aan :)
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena