Acymaling verstuurd mail maar wordt niet ontvangen

  • Jac van Houten
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Heb een website gebouwd met Joomla 5
Meer
05 sep 2015 17:29 #4895 door Jac van Houten
Acymaling verstuurd mail maar wordt niet ontvangen werd gestart door Jac van Houten
Beste mensen,

Ben al een paar uur aan het nagaan waarom mijn nieuwsbrief via Acymailing wel worden verstuurd naar verschillende personen(dat wordt ook aangegeven) maar niet aankomen. De enige die de e-mail krijgt is de super user.
Tot nu toe (meer dan 1 jaar) heeft het zonder problemen gewerkt.

Heeft iemand een idee waar ik moet zoeken?

Alvast mijn hartelijke dank.

Jac van Houten
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Bezoeker
  • Bezoeker
05 sep 2015 17:29 #4896 door Gast
Het zou kunnen dat je server op een blacklist terecht is gekomen. Check door bijvoorbeeld hier het ip-adres van je server in te vullen: mail-blacklist-checker.online-domain-tools.com

Je vindt het ip-adres door op Windows cmd.exe te starten en "ping test.com" in te vullen (test.com vervangen door je eigen domein).
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Bezoeker
  • Bezoeker
05 sep 2015 17:29 #4897 door Gast
Wat je moet doen is bij de blacklists waar je op staat aanvragen of je delisted kan worden. Die linkjes kun je gewoon veilig aanklikken. Je moet dan vaak een formulier invullen.

In het lijstje moet je denk ik aangeven waarom je denkt dat je geblocked bent. Grote kans dat het of Spam, of Malware is. Dat hoeft nog niet eens door jezelf veroorzaakt te zijn. Als je je IP-adres deelt met andere websites kunnen deze ook de oorzaak zijn.

Wel is het verstandig om eens goed je website na te (laten) kijken op malware.
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena