Phoca vraagjes

  • Gast
  • Bezoeker
  • Bezoeker
14 nov 2015 11:18 #4832 door Gast
Phoca vraagjes werd gestart door Gast
Allen,

Phocagallery heeft zoveel instel mogelijkheden dat je soms niet weet waar je wat moet aanpassen om voor elkaar te krijgen wat je wilt. Ik heb 2 vragen:

1:Wat moet ik instellen om te voorkomen dat Phoca de hoeveelheid foto's weergeeft achter de titel( bijv: Vakantie 2010 (45)?

2:Phoca geeft bijv. mijn vakantie foto's 2010 op 1 pagina weer. Met veel foto's wordt dat een lange pagina kan ik je vertellen. :) Kan Phoca de foto's verdelen over een aantal pagina's met bijv. 15 per pagina? Zo ja waar stel ik dat dan in?

Dank voor de hulp
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
14 nov 2015 11:18 #4833 door Leen
Beantwoord door Leen in topic Phoca vraagjes
administratie>componenten-phoca galley daar dan rechts boven de knop opties
daar weer tabblad categorie weergave en dan ergens naar beneden staat standaard weergave paginering(categorie weergave ) die kan je instellen bv op 5 .
en dat van vraag 1 moet ook daar ergens maar mogelijk op tabblad categorieën weergave en dan benden bij Categories View - Legacy Settings en daar bij weergavestijl op none of welke je mooi vind dacht ik

lvda
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
14 nov 2015 11:18 #4834 door Leen
Beantwoord door Leen in topic Phoca vraagjes
heb je al eens gekeken of die pagina weergave met een standaard template wel komt het kan ook zijn dat je ergens bij jou de gekozen menu > menu item tabblad opties paginering heb uit gezet ? en misschien staat daar nog meer op verbergen
en geef anders eens op welke template je gebruikt en of een linkje naar de site zodat we misschien met firebug kunnen kijken

lvda
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
14 nov 2015 11:18 #4835 door Leen
Beantwoord door Leen in topic Phoca vraagjes
mooi dat deels is opgelost maar even voor mijn duidelijkheid gebruik je phoca versie 4.2.1 in joomla 3.4.5 want ik heb voor

Vakantie 2010 (45)?

aantal nog zitten zoeken
maar ik zelf krijg niet voor elkaar omdat juist te laten weergeven .(ook niet in een snelle nieuw test)


Bericht toegevoegd op 14 november 2015 om 15:30
Vorige bericht was op 14 november 2015 om 15:17


maar ik dacht eigenlijk beetje te herinneren dat ik ooit eens hier heb zitten kijken
klik en kijk
en het kan eventueel in css zag ik hier ergens klik
succes

lvda
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena