Timezone could not be found in the database

  • Gast
  • Bezoeker
  • Bezoeker
17 nov 2015 10:41 #4794 door Gast
Hallo,

Ik ben voor een klant bezig om een zogeheten scholingskalender in te richten met behulp van Event Registration Pro. Dit heeft tot op 3 dagen geleden altijd perfect gewerkt, echter krijg ik nu bij zowel het aanmaken van een nieuw event als het bewerken van een event de volgende foutmelding:
Code:
DateTime::__construct() [<a href='datetime.--construct'>datetime.--construct</a>]: Failed to parse time string (unlimited) at position 0 (u): The timezone could not be found in the database
Ik heb alle mogelijke fixes, tips, settings al doorgevoerd:
- TMP en LOG mappen zijn aanwezig en schrijfbaar
- Timezone in de backend staat op Europe/Amsterdam
- waarde public $offset al aangepast naar UTC
- Regel JLIB_FILESYSTEM waar een comma zou kunnen staan gecontroleerd (staat een . zoals elders op dit forum beschreven als oplossing.)

Tevens heb ik de database gecontroleerd of foutieve waarde in date-velden maar ook hier is niets vreemds op te merken.

De vraag is nu, wat zie ik over het hoofd? Waarschijnlijk iets heel simpels, maar ik ben inmiddels het overzicht kwijt.

Hopelijk heeft iemand de gouden tip.

Groet,
J.Sebastian
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Bezoeker
  • Bezoeker
17 nov 2015 10:41 #4795 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Timezone could not be found in the database
Beste J.Sebastian,
welkom bij het JoomlaCommunity forum. Hoop dat forumleden je kunnen helpen met het oplossen van je problemen en dat je wellicht straks ook anderen kunt helpen.
Wat betreft je probleem: gebruik je de Flexicontent extensie?
Zoja, dan zou dat misschien de oorzaak kunnen zijn van de foutmelding.
Zie github.com/joomla/joomla-cms/issues/7846
Zoniet, dan heeft misschien een ander forumlid een tip
Ad
Onderwerp is gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Weet soms dingen
Meer
17 nov 2015 10:41 #4796 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Timezone could not be found in the database
Wat is er gewijzigd op de website dat er nu een foutmelding komt? Een Joomla-update?
Gebruik je de laatste versie van Event Registration Pro?

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena