Grue menu werkt niet op tablet.

  • Gast
  • Bezoeker
  • Bezoeker
25 nov 2015 16:42 #4631 door Gast
Grue menu werkt niet op tablet. werd gestart door Gast
Ik ben het Grue menu aan het proberen (thegrue.org). Het werkt goed op desktops en laptops, en op de mobiele telefoon.

Met de muis werkt het erg mooi. Met de hoover functies komen de sub menu entries mooi te voorschijn als de muis er op komt.

Maar submenu entries werken niet op tablets (dus met een toch screen). En zonder tablet support is een menu tegenwoordig niet erg bruikbaar.

Ik heb een vraag hierover op het forum van Grue geplaatst, maar deze vraag wordt weggehaald!

Kan iemand hier iets over zeggen.

Of weet iemand een andere niet-betaalde Joomla extentie, dus desktop/laptop met hoover mouse-over support, tablet support (bv. dubbel aanklikken), en aanpassing op de mobiele telefoon.
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Bezoeker
  • Bezoeker
25 nov 2015 16:42 #4632 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Grue menu werkt niet op tablet.
Nou snap ik niet goed waarom het wel werkt op een mobiele telefoon maar niet op een tablet. Beide werken met een aanraakscherm voor zover ik begrijp.
Wat het wel kan zijn is dat de browser van de mobiel met javascript overweg kan en die van de tablet niet.
Kijk eens naar het menu van Bootstrap . Alleen heb ik het nog niet voor elkaar gekregen om bij de DropDown de eerste link werkend te krijgen.
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena