Module verschijnt op een pagina waar het niet zou mogen verschijnen

  • Gast
  • Bezoeker
  • Bezoeker
20 nov 2015 14:30 #4431 door Gast
Hallo,

Op mijn website www.familiegeschiedenisvanhout.be/ heb ik een module "Nieuwe publicaties" geplaatst (gebruik makend van de extensie Latest News Enhanced). Deze mag enkel op de toegewezen pagina's getoond worden, zijnde "Start" (oftewel de home page). Dit werkt prima behalve dat het ook op een bepaalde ledenpagina getoond wordt!

Deze pagina heeft een andere categorie als "Start" maar toch worden de nieuwe publicaties getoond en deze pagina heeft tot mijn grote verbazing ook de titel "Start" - ik vind dat nergens terug in de settings van dit artikel. Zie bijgevoegde bijlage.

Voor zover ik kan zien komt het probleem dat de "nieuwe publicaties" getoond wordt op de parentelen pagina doordat die de categorie "start" heeft gekregen terwijl dat in de setup van het artikel nochtans niet het geval is. Ik heb er echter geen idee van hoe ik dit kan oplossen...

Tips zijn dus meer dan welkom!

Alvast bedankt en mvg,
Anne
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Bezoeker
  • Bezoeker
20 nov 2015 14:30 #4432 door Gast
Het enige idee wat ik heb is dat je op de startpagina speciale artikelen laat zien en dat één van die speciale artikelen ook getoond word op de ledenpagina.
En dan heb je wel een match waar door de module toch getoond word.
Onderwerp is gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Weet soms dingen
Meer
20 nov 2015 14:30 #4433 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Module verschijnt op een pagina waar het niet zou mogen verschijnen
Hoi annevanhou. Ik heb net je dubbel aangemaakte topic verwijderd. Eén topic aanmaken voor je probleem is voldoende. Veel mensen gebruiken de link forum.joomlacommunity.eu/search.php?do=getnew&exclude=130 om te zien welke nieuwe berichten er op dit forum geplaatst zijn. Dus ongeacht de (juiste) plek waar een topic geplaatst wordt, mensen zien deze wel.

Ik kan wel dit topic verplaatsen naar 3rd party extensies als je dat graag wilt? Op zich een iets logischere plek dan Vlaanderen, omdat dit niet een specifiek Vlaams probleem is. ;)

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Onderwerp is gesloten.
  • RVdwdb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • -
Meer
20 nov 2015 14:30 #4434 door RVdwdb
Modules worden in principes toegewezen aan menu's
Deze misschien toch die toewijzing nog eens nakijken in modulebeheer van die desbetreffende module. Heeft volgens mij niets te maken met eenzelfde naam/alias of artikelen.
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena