een link leggen in JCE-editor lukt niet meer

  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
29 dec 2015 09:15 #4222 door
Ik heb net een nieuwe joomla website gemaakt met joomla 3.4.8 en daar in de versie 2.5.11 van jce-editor geïnstalleerd. Wanneer ik nu op een afbeelding of een stukje tekst een (menu-)link probeer te leggen, lukt dit niet: wanneer ik na het saven de broncode ga bekijken staat die link er gewoon niet. Moet er iets gewijzigd worden aan het profiel? Of is er sinds de nieuwste versie een extra plugin nodig of zoiets? Ik ben al gaan kijken op de website van JCe zelf, maar daar kan ik niets vinden en in het profiel zie ik niet wat ik zou moeten aanpassen om een en ander te doen werken...:confused:
Op het forum lijk ik ook geen oplossing te vinden, vandaar de vraag.
Onderwerp is gesloten.
  • Fred
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Meer
29 dec 2015 09:15 #4223 door Fred
Beantwoord door Fred in topic een link leggen in JCE-editor lukt niet meer
Hoi freddyc,

In principe zou het moeten werken. Maar murphy staat altijd om de hoek.
Mijn advies is om JCE geheel te deinstalleren en daarna opnieuw te installeren, soms helpt dat.

Lees verder de NL handleiding van JCE op de website van iFred .


Bericht toegevoegd op 29 december 2015 om 19:28
Vorige bericht was op 29 december 2015 om 19:27


Lukt het niet, laat mij het dan weten dan wil ik je wel even online helpen!

Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Onderwerp is gesloten.
  • Jheroen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Hallo
Meer
29 dec 2015 09:15 #4224 door Jheroen
Beantwoord door Jheroen in topic een link leggen in JCE-editor lukt niet meer
Overbodig misschien maar je hebt JCE wel ingesteld als standaard editor?

Joomlapartner , websites - maatwerk - migratie - design - onderhoud
Joomlahostingsupport , Joomla! SSD hosting -
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
29 dec 2015 09:15 #4225 door
Ja hoor, ik heb meerdere websites onder mijn beheer en daarom is de frustratie des te groter. Ik heb het momenteel voor op de twee websites die ik geüpgradet heb naar 3.4.8 en naar JCE 2.5.11. Ik vermoed dat het daar dan mee te maken heeft. Manueel de link leggen rechtstreeks in html werkt voorlopig wel, maar echt handig is het niet....


Bericht toegevoegd op 30 december 2015 om 13:44
Vorige bericht was op 30 december 2015 om 12:38


ik heb intussen in het default profiel bij de pluginparameters onder "filebrowser" (ik gebruik de Engelse versie) de optie bestandssysteem veranderd van "not set" naar "Joomla!(default)" en nu schijnt een en ander te werken... Waarom dit default op "not set" staat weet ik niet en of dit de oplossing is weet ik ook niet. Maar ik sluit dit item voorlopig af als opgelost. Als het probleem zich nog voordoet kan ik het nog altijd terug openen. Fvdn en Jheroen in elk geval voor jullie reactie!
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena