Phoca gallery een thumb maar full gallery bij popup

  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
29 dec 2015 12:57 #4210 door
Hallo mensen.
Heb altijd met SIG gewerkt maar in deze tijd moet je responsive zijn en sig is het gewoon niet.
Ben aan de slag met phoca gallery, vind het persoonlijk veel te omslachtig maar goed heb zoveel extensies geprobeert maar zijn het net allemaak niet.

Noude vraag:
Wil graag meerdere gallerys op een pagina plaatsen, van elke gallery een thumbnail.
Dit kan echter laat de popup ook maar een afbeelding zien en niet de gehele gallery.

Gebruik de nieuwste phoca gallery, de phoca plugin en button.
Verder joomla 348.

Graag raad of advies, mvg dar
Onderwerp is gesloten.
  • Fred
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Meer
29 dec 2015 12:57 #4211 door Fred
Wellicht is het een idee om de Widgetkit 2 hiervoor te gebruiken! Hiermee kan je allemaal wat je aangeeft te willen en het is responsive.

Zie voor een NL uitleg vd widgetkit 2 de website van iFred .

Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Onderwerp is gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Weet soms dingen
Meer
29 dec 2015 12:57 #4212 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Phoca gallery een thumb maar full gallery bij popup
Ondanks die knipoog, vragen naar illegale software op dit forum is niet toegestaan! Ik heb deze opmerking verwijderd.

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
29 dec 2015 12:57 #4213 door
Hoi vdemeer,
Zover ik mij kan herinneren heb ik niet gevraagd naar illegale software, de vraag was om iets te delen das niet illegaal miss niet netjes maar dat is een ander verhaal.
Fvdn, bedankt voor de toelichting.

Nou nu dat dit alles uit de wereld is heb ik een vraag aangaande de gratis software van yootheme.
Feitelijk heb ik bij deze software hetzelfde probleem als bij phoca, als ik een gallery maak en aanklik dat die maar een thumbnail moet laten zien krijg ik bij de popup ook maar een popup terwijl er in de gallery zullen we maar zeggen minstens 4 afbeeldingen zitten?

Heb bij ifred de beschrijving bekeken maar zie niets staan waarmee ik dit gegeven kan veranderen!
Iemand een oplossing?

Mvg dar
Onderwerp is gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Weet soms dingen
Meer
29 dec 2015 12:57 #4214 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Phoca gallery een thumb maar full gallery bij popup
@dariuszx, je vroeg naar een versie tegen een weinig betaling. Dat is voor mij een hint naar een betaalde versie vragen maar dan goedkoper/gratis. Dat heeft niks te maken met niet netjes, dat is vragen of iemand zijn Yootheme licentie wil overtreden om jou een versie beschikbaar te stellen. Ik ken de licentie van Yootheme als redelijk goed dichtgetimmerd. Dus nog steeds illegaal.

@fvdn, widgetkit 1 is gratis, versie 2 is altijd nog alleen betaald. Ik zou het zelf ook graag anders zien. ;)

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena