extensie voor bestandsbeheer

  • Robert
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Robert is Joomla!-ontwikkelaar bij Yolknet, een bedrijf dat klanten ontzorgt met een breed aanbod aa
Meer
29 dec 2015 20:58 #4201 door Robert
extensie voor bestandsbeheer werd gestart door Robert
Voor een klant ben ik op zoek naar een bestandsbeheer waarmee via de frontend mappen kunnen worden gemaakt en bestanden geüpload kunnen worden. Een soort mini-explorer.
Eerst gebruikten ze Extplorer, maar die heb ik verwijderd nadat die erg onveilig bleek te zijn. Daarna als tussenoplossing MijoFtp, maar ook die bleek niet zo veilig te zijn.

Welke simpele bestandsbeheerder kunnen jullie aanraden?

Met ACL zou een pré zijn zodat mappen afgeschermd kunnen worden voor andere gebruikersgroepen.

Yolknet - all for web
Onderwerp is gesloten.
  • Fred
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Meer
29 dec 2015 20:58 #4202 door Fred
Beantwoord door Fred in topic extensie voor bestandsbeheer
Ik ben bang dat ik je dit soort extensies moet afraden. Dus doe dit via ftp of c-panel.

Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Bezoeker
  • Bezoeker
29 dec 2015 20:58 #4203 door Gast
Beantwoord door Gast in topic extensie voor bestandsbeheer
Kan het niet met de ingebouwde Media manager?
Onderwerp is gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Weet soms dingen
Meer
29 dec 2015 20:58 #4204 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic extensie voor bestandsbeheer
Volgens mij zou je dit ook met een downloadmanager voor elkaar kunnen krijgen, al weet ik niet of die ook via de frontend werken.

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Onderwerp is gesloten.
  • Robert
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Robert is Joomla!-ontwikkelaar bij Yolknet, een bedrijf dat klanten ontzorgt met een breed aanbod aa
Meer
29 dec 2015 20:58 #4205 door Robert
Beantwoord door Robert in topic extensie voor bestandsbeheer
@ArjanR De media manager heeft geen frontend-mogelijkheden.

De gewenste situatie kan worden gemaakt met JU Download of RSFiles als ik de websites zo zie.

Yolknet - all for web
Onderwerp is gesloten.
  • Patrick
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla Enthousiasteling
Meer
29 dec 2015 20:58 #4206 door Patrick
Beantwoord door Patrick in topic extensie voor bestandsbeheer
Misschien is docman een oplossing?
Onderwerp is gesloten.
  • n9iels
  • Bezoeker
  • Bezoeker
29 dec 2015 20:58 #4207 door n9iels
Beantwoord door n9iels in topic extensie voor bestandsbeheer
Ik raad iedere extensie die zo iets kan af. Simpel weg omdat je toegang geeft tot bestanden op je server, of dit nou via de back-end of front-end is. Als het bijv. enkel de map afbeeldingen betreft kan het wel, maar verder dan dat moet je niet willen gaan.

De extensies die dit kunnen zijn namelijk meestal niet in staat om een veilige versleutelde verbinding op te zetten.
Onderwerp is gesloten.
  • Robert
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Robert is Joomla!-ontwikkelaar bij Yolknet, een bedrijf dat klanten ontzorgt met een breed aanbod aa
Meer
29 dec 2015 20:58 #4208 door Robert
Beantwoord door Robert in topic extensie voor bestandsbeheer
Klopt n9iels. Ik heb een map gemaakt en beveiligd. Daarin een submap en ook beveiligd. Alleen hier mogen ze bestanden plaatsen.

@pjasmits. Voor wat de klant wil is DocMan een dure oplossing. RSFiles kost nog geen 20 euro en is precies wat ze zoeken.

Yolknet - all for web
Onderwerp is gesloten.
  • Robert
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Robert is Joomla!-ontwikkelaar bij Yolknet, een bedrijf dat klanten ontzorgt met een breed aanbod aa
Meer
29 dec 2015 20:58 #4209 door Robert
Beantwoord door Robert in topic extensie voor bestandsbeheer
Mocht RSFiles niet bevallen dan zal ik die zeker bekijken fvdn. Bedankt voor de tip in elk geval.

Yolknet - all for web
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena