bijlage chronoform niet bij mail

  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
10 jan 2016 12:00 #4046 door
goedemiddag,
Voor de formulieren op mijn website ben ik bezig met chronoform v5. Bij het formulier moet de aanvrager een bestand kunnen mailen. Ik heb dit geinstalleerd in het formulier via designer. Vervolgens bij Setup onder On submit heb ik een event Files Upload aangemaakt.
Onder Edit heb ik de bestandstypen aangegeven, de rest even standaard gelaten om te kijken of het werkt.
Na verzenden van het formulier krijg ik wel de mail binnen, maar de bijlage zit niet bij de mail. Als ik in het standaard pad kijk: uploads/form_name/ directory is het bestand daar wel aanwezig. Kan ik het bestand ook bij de mail ontvangen? En hoe moet ik dat instellen?
Hartelijke groet,
kiki
Onderwerp is gesloten.
  • Fred
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Meer
10 jan 2016 12:00 #4047 door Fred
Beantwoord door Fred in topic bijlage chronoform niet bij mail
@Kiki0001,

Het ge-uploade bestand zal altijd in de map geplaatst worden. Uit zichzelf zal er geen e-mail met het desbetreffende bestand verzonden worden. Om dit te realiseren zal er een stukje maatwerk php geschreven moeten worden waarin gebruik zal moeten worden gemaakt van een cronjob die actief moet worden zodra er een bestand in de desbetreffende map komt te staan en aldus een e-mail met de bijlage gaat genereren. Om te weten te komen wat je allemaal met een cronjob kan doen moet je even hiernaar Googlen.

Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena