Reserverings-extensie voor vergaderzalen

  • Robert
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Robert is Joomla!-ontwikkelaar bij Yolknet, een bedrijf dat klanten ontzorgt met een breed aanbod aa
Meer
08 jan 2016 14:02 #3964 door Robert
Reserverings-extensie voor vergaderzalen werd gestart door Robert
In de JED staan veel boekingssystemen, maar bijna allemaal zijn ze alleen geschikt voor vakanties of hotels. Ik ben juist op zoek naar een extensie die voor vergaderruimtes gebruikt kan worden. Artio Booking (gratis versie) voldoet niet, omdat je niet voor meerdere dagen tegelijkertijd een reservering kan maken.

Verdere wensen zijn:
- Reserveerders kunnen inloggen. en een overzicht van hun afspraken zien (bijv. "reeds door u gereserveerd").
- Korting. Stichtingen betalen bijv. een aangepaste prijs.

Eventueel online betalen en facturering zou een pré zijn.

Is er een extensie die dit kan?

Yolknet - all for web
Onderwerp is gesloten.
  • Fred
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Meer
08 jan 2016 14:02 #3965 door Fred
Beantwoord door Fred in topic Reserverings-extensie voor vergaderzalen
@yolknet,

Hoi, voor dit soort zaken gebruik ik bij klanten Artio (Book-it 2) dit werkt hier perfect voor. Ik gebruik dan wel de betaalde versie (49,- euro eenmalig) met 1 jaar support, na dat jaar blijft het gewoon werken, als je daarna nog support wil en verdere updates zal je per jaar iets moeten betalen. Alles wat jij wenst kan je hiermee en nog meer (als je dit wil).

Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Onderwerp is gesloten.
  • Patrick
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla Enthousiasteling
Meer
08 jan 2016 14:02 #3966 door Patrick
Beantwoord door Patrick in topic Reserverings-extensie voor vergaderzalen
Kijk eens naar RS-Forms en RSEvents van RSjoomla. RSEvents voor de reserveringen en RSforms voor de facturering en online betaling. Voor de betaling zou je CCideal kunnen gebruiken in combinatie met Molly.
Onderwerp is gesloten.
  • Robert
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Robert is Joomla!-ontwikkelaar bij Yolknet, een bedrijf dat klanten ontzorgt met een breed aanbod aa
Meer
08 jan 2016 14:02 #3967 door Robert
Beantwoord door Robert in topic Reserverings-extensie voor vergaderzalen
@fvdn, Die hebben we getest, maar we hebben niet kunnen ontdekken hoe je in 1 keer meerdere reserveringen kunt maken. Iemand wil bijv. voor de komende 4 weken op vrijdag een ruimte reserveren. Dan moet je 4 keer het formulier invullen. Of is dat alleen bij de gratis versie?

@pjasmits bedankt voor de tip. Dat zou als laatste optie misschien nog iets kunnen zijn.

Yolknet - all for web
Onderwerp is gesloten.
  • Robert
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Robert is Joomla!-ontwikkelaar bij Yolknet, een bedrijf dat klanten ontzorgt met een breed aanbod aa
Meer
08 jan 2016 14:02 #3968 door Robert
Beantwoord door Robert in topic Reserverings-extensie voor vergaderzalen
@fvdn. Ook bij de betaalde versie van Artio is het niet mogelijk om meerdere dagen te reserveren. Je kunt slechts 1 dag aanklikken. Die moet je vervolgens opslaan voordat je uren voor een volgende dag kunt vastleggen.

Hopelijk brengt RSEvents een betere oplossing.
Ik hou jullie op de hoogte.

Yolknet - all for web
Onderwerp is gesloten.
  • Robert
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Robert is Joomla!-ontwikkelaar bij Yolknet, een bedrijf dat klanten ontzorgt met een breed aanbod aa
Meer
08 jan 2016 14:02 #3969 door Robert
Beantwoord door Robert in topic Reserverings-extensie voor vergaderzalen
Ziet er lekker simpel uit. Maar zo te zien kun je geen tijden invullen. En vooruitlopend op de plannen moet er ook de mogelijkheid zijn om later via iDeal te betalen. Dat mist het zo te zien.

Ik denk dat het gaat tussen RSEvents en VIK Appointments.

Yolknet - all for web
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena