- Ontvangen bedankjes 0
Labels.txt kan niet meer geupload worden
- M.Widdershoven
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Meer
23 apr 2025 18:23 #26362
door M.Widdershoven
Labels.txt kan niet meer geupload worden werd gestart door M.Widdershoven
[object Object] Beste allemaal,
Sinds ik Joomla heb geupgrade naar 4.4.13 krijg ik de melding dat ik labels.txt niet kan uploaden. Via FTP lukt het wel, maar dan werkt het niet, dan krijg ik geen informatie te zien. Daarnaast lijkt sigplus niet in staat om nieuwe artikelen te plaatsen zoals het hoort. Ik zie wel de plaatjes, maar ze staan door elkaar, in plaats van netjes gerangschikt volgens de opgegeven code. De artikelen die er al stonden doen het met dezelfde code wel.
Weet iemand wat ik verkeerd doe?
Met vriendelijke groet,
~~
Maryon
ps ik wil pas overstappen op Joomla 5 als de hele website gebouwd is, vandaar dat ik nog in Joomla 4 werk.
Sinds ik Joomla heb geupgrade naar 4.4.13 krijg ik de melding dat ik labels.txt niet kan uploaden. Via FTP lukt het wel, maar dan werkt het niet, dan krijg ik geen informatie te zien. Daarnaast lijkt sigplus niet in staat om nieuwe artikelen te plaatsen zoals het hoort. Ik zie wel de plaatjes, maar ze staan door elkaar, in plaats van netjes gerangschikt volgens de opgegeven code. De artikelen die er al stonden doen het met dezelfde code wel.
Weet iemand wat ik verkeerd doe?
Met vriendelijke groet,
~~
Maryon
ps ik wil pas overstappen op Joomla 5 als de hele website gebouwd is, vandaar dat ik nog in Joomla 4 werk.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Martijn Maandag
-
- Admin
-
- www.reisverslagen.netVertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms.Vertaler van document
24 apr 2025 11:44 #26363
door Martijn Maandag
www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Beantwoord door Martijn Maandag in topic Labels.txt kan niet meer geupload worden
Ik heb je bericht even in de juiste categorie geplaatst.
Wat zijn de symptomen dat je niet kunt uploaden, is er bij de opties van Media-beheer wel aangegeven dat .txt bestanden mogen worden geüpload?
Wat zijn de symptomen dat je niet kunt uploaden, is er bij de opties van Media-beheer wel aangegeven dat .txt bestanden mogen worden geüpload?
www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.