cassiopeia template accordeon

  • tvoeten
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Tom Voeten
Meer
17 okt 2021 14:55 #23264 door tvoeten
cassiopeia template accordeon werd gestart door tvoeten
In Joomla 4 (cassiopeia template) probeer ik in een artikel de accordeon style werkend te krijgen.
Helaas zonder succes.

Iemand ervaring of ergens een instructie aanwezig?
Discussie gesloten.
  • Hans Kuijpers
  • Admin
  • Admin
  • Happy Frontend Developer
Meer
18 okt 2021 13:55 #23266 door Hans Kuijpers
Beantwoord door Hans Kuijpers in topic cassiopeia template accordeon
Heb je een voorbeeld voor me waar ik in Cassiopeia de accordeon style werkend kan zien?
Wat heb je getest en waar loopt het op vast?
Discussie gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
18 okt 2021 14:08 #23267 door Leen
Beantwoord door Leen in topic cassiopeia template accordeon
Ja kan eens bij de artikels opties knop options dan tabblad > blog/featured layout kijken en daar bij de
Code:
Leading Article Class accordion ingeven Article Class accordion ingeven
misschien brengt dat wat je zoekt of op goede spoor
ik heb dat zo beetje hieruit gehaald accordion

lvda
Bijlagen:
Discussie gesloten.
  • Fred
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Meer
18 okt 2021 18:32 #23268 door Fred
Beantwoord door Fred in topic cassiopeia template accordeon
Hoi Tom,

In de template Cassiopeia van Joolma! 4 zit bij de artikelen geen optie om deze als een Accordeon weer te geven. Uiteraard kan je in het code deel van een artikel dit doen middels HTML (met of zonder CSS om), zie hiervoor www.w3schools.com/howto/howto_js_accordion.asp , maar dit is vrij bewerkelijk bij het aanpassen van de tekst in de diverse accordeons en wellicht niet wat je wil.

Beter (of makkelijker/handiger) is om hiervoor een module te gebruiken bijvoorbeeld www.cwjoomla.com/examples , (zie CW News - Accordion) deze module is geschikt voor Joomla! 4 en is hier gratis te downloaden.

Gaat je zeker lukken,

Succes.

Fred




Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Discussie gesloten.
  • tvoeten
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Tom Voeten
Meer
18 okt 2021 20:34 #23269 door tvoeten
Beantwoord door tvoeten in topic cassiopeia template accordeon
[quotePost id="23266"]Heb je een voorbeeld voor me waar ik in Cassiopeia de accordeon style werkend kan zien?
Wat heb je getest en waar loopt het op vast?[/quotePost]

mac4.macabann.com/index.php/les-projets/...ets-a-faire-soi-meme
Hier zie je voorbeelden van de accordeon in. Code kopiëren en plakken is helaas niet voldoende.
Verdere toelichting:
issues.joomla.org/tracker/joomla-cms/34816
Discussie gesloten.
  • tvoeten
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Tom Voeten
Meer
18 okt 2021 21:01 #23270 door tvoeten
Beantwoord door tvoeten in topic cassiopeia template accordeon
[quotePost id="23268"]Hoi Tom,
In de template Cassiopeia van Joolma! 4 zit bij de artikelen geen optie om deze als een Accordeon weer te geven.
....
[/quotePost]

Hoi Fred. Als ik het goed begrepen heb zit het standaard in Cassiopeia, daarom wil ik dat eerst proberen. Zie issues.joomla.org/tracker/joomla-cms/34816 .
Ik heb goede ervaringen met Regular Labs Tabs & Sliders, maar dat is helaas voorlopig niet beschikbaar voor Joomla 4.0.
Discussie gesloten.
  • tvoeten
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Tom Voeten
Meer
18 okt 2021 21:51 #23271 door tvoeten
Beantwoord door tvoeten in topic cassiopeia template accordeon
[quotePost id="23267"]Ja kan eens bij de artikels opties knop options dan tabblad > blog/featured layout kijken en daar bij de [code type="markup"] Leading Article Class accordion ingeven
[/quotePost]

Dank, ik ga het bestuderen
Discussie gesloten.
  • Fred
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Meer
19 okt 2021 05:11 #23272 door Fred
Beantwoord door Fred in topic cassiopeia template accordeon
Hoi Tom, Als ik het goed lees betreft dat een issue wat betrekking heeft op een "accordion menu", qua content is er mi niets. Dus dan maar wachten op Regular Labs Tabs & Sliders voor Joomla! 4.

Zie : regularlabs.com/blog/1374-joomla-4-plans...leased-by-early-2022

Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Discussie gesloten.
  • margriet
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • jksdfjsdlkfjsdklfs
Meer
19 okt 2021 06:57 #23273 door margriet
Beantwoord door margriet in topic cassiopeia template accordeon
Kan wel hoor. Hier staan de instructies (link staat ook in die github post): docs.joomla.org/J4.x:Using_Bootstrap_Com...rticle_and_Menu_Item
Discussie gesloten.
  • tvoeten
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Tom Voeten
Meer
19 okt 2021 20:39 #23281 door tvoeten
Beantwoord door tvoeten in topic cassiopeia template accordeon
[quotePost id="23273"]Kan wel hoor. Hier staan de instructies (link staat ook in die github post): docs.joomla.org/J4.x:Using_Bootstrap_Com...rticle_and_Menu_Item [/quotePost]

Dank maar voor een gemiddelde hobbyist -waar ik mij ook toe reken- is het helaas iets te complex. Ik krijg het in ieder geval niet werkend. Dat kan toch niet de bedoeling zijn.
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena