- Ontvangen bedankjes 0
Code plakken in J2.5
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
09 feb 2015 12:48 #9272
door Gast
Code plakken in J2.5 werd gestart door Gast
Hallo,
Op mijn J2.5 website wil ik graag advertenties laten draaien die er toe doen. ** Dan kom ik al snel uit bij Adsense. Nu heb ik een code gegenereerd maar waar moet ik die plaatsen in mijn Joomla site. Ik wilde een advertentie maken maar daar kan ik deze code niet inplakken. Toen dacht ik misschien in de HTML van een pagina maar het kan ook de HTML van de template zijn. Moet het dan in de header of helemaal onderin (na de footer). Heb ik als Joomla gebruiker een PHP of een CMS site. Ik kom er niet helemaal uit.
Bij voorbaat dank.
**Mijn website is gebaseerd op het programma Corel PaintShop Pro dus wil ik graag grafische advertenties draaien. Vandaar mijn keuze voor Adsense.
Op mijn J2.5 website wil ik graag advertenties laten draaien die er toe doen. ** Dan kom ik al snel uit bij Adsense. Nu heb ik een code gegenereerd maar waar moet ik die plaatsen in mijn Joomla site. Ik wilde een advertentie maken maar daar kan ik deze code niet inplakken. Toen dacht ik misschien in de HTML van een pagina maar het kan ook de HTML van de template zijn. Moet het dan in de header of helemaal onderin (na de footer). Heb ik als Joomla gebruiker een PHP of een CMS site. Ik kom er niet helemaal uit.
Bij voorbaat dank.
**Mijn website is gebaseerd op het programma Corel PaintShop Pro dus wil ik graag grafische advertenties draaien. Vandaar mijn keuze voor Adsense.
Discussie gesloten.
- Leen
-
- Gebruiker
-
- hobbie
Minder
Lees meer
- Berichten: 52
- Ontvangen bedankjes 0
09 feb 2015 12:48 #9273
door Leen
lvda
Beantwoord door Leen in topic Code plakken in J2.5
Ik heb er zelf geen ervaring mee maar ik weet niet of je deze video al heb bekeken en misschien helpt het je iets verder op weg
www.netspecialist.nl/33-joomla-extensies...-joomla-website.html
www.netspecialist.nl/33-joomla-extensies...-joomla-website.html
lvda
Discussie gesloten.
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
09 feb 2015 12:48 #9274
door Gast
Beantwoord door Gast in topic Code plakken in J2.5
Ik heb
deze gedaan
en die werkt dus niet. Als ik een module maak en daarin de Google+ code plak laat hij die hele code zien. Aangezien er ook mijn klantnummer bijstond heb ik die snel verwijderd.
Discussie gesloten.
- RVdwdb
-
- Gebruiker
-
- -
Minder
Lees meer
- Berichten: 3
- Ontvangen bedankjes 0
09 feb 2015 12:48 #9275
door RVdwdb
Beantwoord door RVdwdb in topic Code plakken in J2.5
Als je gebruik maakt van de jce editor, kijk dan even bij de instellingen of (java)script is toegestaan. (Profielen, parameters, uitgebreid)
Kijk evt. ook bij je algemene instellingen wat daar ingesteld staat.
Kijk evt. ook bij je algemene instellingen wat daar ingesteld staat.
Discussie gesloten.
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
09 feb 2015 12:48 #9276
door Gast
Beantwoord door Gast in topic Code plakken in J2.5
Nee ik had voordat jullie dat aangaven al mijn editors uitgezet. Ik had het al gelezen dus dat was het eerste wat ik deed. Ik ben dat wel gewend want dat moet ook met Google Maps. Hij plakt helemaal geen tekst met de editors aan. Hij zet dus wel mij code er in met de editors uit maar hij laat ook heel de code op de website zien en dat heb ik meteen weggehaald.
Ik heb inmiddels een plugin gedownload en nu zet hij wel de ads in mijn artikelen. Ik had het alleen graag op de menuplaats gehad als advertentie. Bedankt allemaal.
Oh ja, en nog even dit.... ik heb DEZE plugin gebruikt en de man natuurlijk een biertje gegeven.
Ik heb inmiddels een plugin gedownload en nu zet hij wel de ads in mijn artikelen. Ik had het alleen graag op de menuplaats gehad als advertentie. Bedankt allemaal.
Oh ja, en nog even dit.... ik heb DEZE plugin gebruikt en de man natuurlijk een biertje gegeven.
Discussie gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Administrator
-
- Weet soms dingen
Minder
Lees meer
- Berichten: 25
- Ontvangen bedankjes 2
09 feb 2015 12:48 #9277
door Hans van der Meer
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Code plakken in J2.5
Een custom HTML module aanmaken en daarin de plugin aanroepen?
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
09 feb 2015 12:48 #9278
door Gast
Beantwoord door Gast in topic Code plakken in J2.5
Ja dat had ik dus gedaan maar dat werkte niet. Helaas. Ik had keurig mijn editors uitgezet maar hij publiceerde de code ipv een advertentie. Welterusten voor nu.
Discussie gesloten.
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
09 feb 2015 12:48 #9279
door Gast
Beantwoord door Gast in topic Code plakken in J2.5
Nee sorry Arjan, geen idee wat een override is. Dat van die php pagina heb ik wel gelezen ergens (?? weet helaas niet meer waar??) maar ik heb geen idee hoe dat werkt. Vroeger bouwde ik websites in Frontpage en later in Dreamweaver en daar had ik niets te maken met php. Vandaar dat ik zo gek ben op Joomla alleen heeft die nog een hele hoop mysteries voor mij. Het klinkt goed en ik zou er graag voor gaan. Het stoort mij verschrikkelijk al die advertenties in mijn pagina's tussen mijn teksten.
Discussie gesloten.
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
09 feb 2015 12:48 #9280
door Gast
Beantwoord door Gast in topic Code plakken in J2.5
Omdat ik die inkomsten nodig heb. Ik had nog heel veel vraag naar mijn ouder lessen en heb bedacht dat ik ze wel weer online kan zetten maar er dan iets op wil gaan verdienen met Adsense reclame omdat ik van de zomer 65 wordt en ik 400 in de maand er op achteruit ga. Het is het een of het ander. Ik heb een Corel PaintShop Pro Site en hoop veel reclame van Corel te krijgen want daar hebben alle bezoekers interesse in. Ik ga die link even bekijken bedankt. Je hoort van me.
Bericht toegevoegd op 11 februari 2015 om 01:09
Vorige bericht was op 11 februari 2015 om 00:35
"Het is goed om de opbouw van de template overrides map structuur te begrijpen voordat je een eigen template overrides gaat maken. Binnen de template map komen de template overrides bestanden in de map html te staan. Joomla! zal altijd eerst nagaan of er in deze map bestanden aanwezig zijn voordat er terug wordt gevallen op de oorspronkelijk bestanden."
Ik snap er echt niets van dus moet ik er maar niet aan beginnen zeggen ze lol.
Bericht toegevoegd op 11 februari 2015 om 01:09
Vorige bericht was op 11 februari 2015 om 00:35
"Het is goed om de opbouw van de template overrides map structuur te begrijpen voordat je een eigen template overrides gaat maken. Binnen de template map komen de template overrides bestanden in de map html te staan. Joomla! zal altijd eerst nagaan of er in deze map bestanden aanwezig zijn voordat er terug wordt gevallen op de oorspronkelijk bestanden."
Ik snap er echt niets van dus moet ik er maar niet aan beginnen zeggen ze lol.
Discussie gesloten.
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
09 feb 2015 12:48 #9281
door Gast
Beantwoord door Gast in topic Code plakken in J2.5
Dan zal ik eerst moeten weten wat een override is. Ik zei al "Snap er niets van". Sorry voor mijn gebrek aan kennis.
Discussie gesloten.