- Ontvangen bedankjes 0
Geen instellingen bij Systeem instellingen
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
17 mei 2015 14:09 #7395
door Gast
Beantwoord door Gast in topic Geen instellingen bij Systeem instellingen
Heb je in de Global Configuration error reporting al op maximum gezet? Het kan namelijk zijn dat je foutmeldingen hebt die je in de juiste richting kunnen wijzen, maar dat die nu verborgen worden.
Discussie gesloten.
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
17 mei 2015 14:09 #7396
door Gast
Dag Adje
De site werkt prima, je kunt zeggen 100% wat betreft uitvoering. In het backend is een tekortkoming die overkomelijk is maar niet 100%. Ik heb een test site, overigens de originele site heeft hetzelfde probleem, en ik kan een Akeeba backup opsturen. Daarvoor heb ik wel een mailadres nodig.
Nog een aanvulling; als ik de site bij mijn eigen host zet dan heb ik het probleem niet!
m.a.w. een ander resultaat is nog niet direct de oplossing bij de huidige host.
Jan
De site werkt prima, je kunt zeggen 100% wat betreft uitvoering. In het backend is een tekortkoming die overkomelijk is maar niet 100%. Ik heb een test site, overigens de originele site heeft hetzelfde probleem, en ik kan een Akeeba backup opsturen. Daarvoor heb ik wel een mailadres nodig.
Nog een aanvulling; als ik de site bij mijn eigen host zet dan heb ik het probleem niet!
m.a.w. een ander resultaat is nog niet direct de oplossing bij de huidige host.
Jan
Discussie gesloten.
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
17 mei 2015 14:09 #7397
door Gast
Dag jEmiel
Ik heb geen fatal errors, en zoals ik al aangaf heb ik bij Hostnet ook een schone J3 installatie gedaan met een schone database en het probleem blijft. Ik vermoed dat er bij Hostnet of PHP instellingen niet correct staan of ze hebben een krappe database versie. Ik hoop dat er leden zijn die bij Hostnet zitten en zij hun ervaring willen weergeven.
Jan
Ik heb geen fatal errors, en zoals ik al aangaf heb ik bij Hostnet ook een schone J3 installatie gedaan met een schone database en het probleem blijft. Ik vermoed dat er bij Hostnet of PHP instellingen niet correct staan of ze hebben een krappe database versie. Ik hoop dat er leden zijn die bij Hostnet zitten en zij hun ervaring willen weergeven.
Jan
Discussie gesloten.
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
17 mei 2015 14:09 #7398
door Gast
Je geeft aan dat met error reporting op maximum je meldingen krijgt over missende indexen in de database. Je geeft ook aan dat je handmatig hebt gesleuteld aan de database om tussen verschillende versies data over te zetten. Ik denk dat je dan het probleem ook daar moet zoeken. PHP instellingen, of een oude MySQL versie veroorzaken geen missende indexen.
Zou je in ieder geval de foutmelding over de indexen kunnen kopiëren? Staat er ook bij welke table indexen missen?
Zou je in ieder geval de foutmelding over de indexen kunnen kopiëren? Staat er ook bij welke table indexen missen?
Discussie gesloten.
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
17 mei 2015 14:09 #7399
door Gast
Ik heb een nieuw subdomein gemaakt, nieuwe versie J3 en nieuwe database, en zowaar; wel systeeminstellingen. De oude database geïmporteerd en het backen blijft goed werken. Dus heb ik geen probleemmeer, waardoor het nu wel werkt?? Omdat ik al eerder, zij het onder hetzelfde subdomein, een schone J3 had geïnstalleerd die in het backend geen systeeminstellingen had. Adje heeft die ook bekeken en geen opmerkelijke zaken gevonden. Allen bedankt voor het meedenken en voor de inzet!
Jan
Jan
Discussie gesloten.