Vragen over een upgrade van Joomla! of over het maken van back-ups? Deze kan je hier stellen!

Joomla 2.5 of 3??

  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
01 dec 2014 12:09 #10599 door Gast
Joomla 2.5 of 3?? werd gestart door Gast
Hallo allemaal, even een vraag. Ik sta op het punt om een nieuwe site te bouwen. Ik heb altijd in 1.5 en 2.5 gebouwd en twijfel nu of ik in 3.0 zal gaan bouwen. Vraag: Is Joomla 3.0 erg verschillend van 2.5 en is het moeilijker? :confused:

Bij voorbaat dank.
Mar
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
01 dec 2014 12:09 #10600 door Leen
Beantwoord door Leen in topic Joomla 2.5 of 3??
Hallo'
Denk dat verschil niet zo heel groot is en anders kan altijd toch op het forum het probleem
mee helpen oplossen.
Het is zelf denk ik het verstandig is joomla 3.3.6 omdat de ondersteuning voor joomla 2.5.7 eind van het jaar
eindigt dacht ik
het grootste verschil zit in gebruik van php versie etc dus controleer eerst of de hoster
of waar je site maakt dit ondersteund.
www.joomla.org/technical-requirements.html

lvda
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
01 dec 2014 12:09 #10601 door Leen
Beantwoord door Leen in topic Joomla 2.5 of 3??
Als ik het zo ziet zal wel gaan lukken op mijn domein
helpdesk.mijndomein.nl/hc/nl/articles/20...HP-MySQL-Perl-versie

lvda
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
01 dec 2014 12:09 #10602 door Leen
Beantwoord door Leen in topic Joomla 2.5 of 3??
Als je de joomla versie bedoelt
dan deze Joomla 3.3.6 Stable Full in Dutch
download.joomlacommunity.eu/joomla-33.html

lvda
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
01 dec 2014 12:09 #10603 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Joomla 2.5 of 3??
PHP 5.3.28 is geen probleem voor Joomla!. Ga dus voor de laatste Joomla! 3 versie, kan perfect.

Hier heb ik een uitleg geschreven over de huidige ontwikkel strategie:
www.joomlavirtuemartideal.nl/artikelen/4...-ontwikkel-strategie
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
01 dec 2014 12:09 #10604 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Joomla 2.5 of 3??
Nee ik bedoelde de vereiste php versie. Mijn domein heeft versie 5 las ik. Ja ik ga voor het eerst (pfff warm) Versie 3 er op zetten. Ik heb hem inmiddels al gedownload. Bedankt voor alle adviezen.
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
01 dec 2014 12:09 #10605 door Leen
Beantwoord door Leen in topic Joomla 2.5 of 3??
mijndomein heeft iets meer 5.3.28.1 dan de minimale vereiste = 5.3.10 + dus moet lukken

lvda
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
01 dec 2014 12:09 #10606 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Joomla 2.5 of 3??
Hopelijk kan ik bij Mijn Domein blijven want ik heb daar 9 websites lopen. Ik kan bij Mijn Domein goed de weg en dat bevalt mij. Als de keuze is Joomla 2.5 bij Mijn Domein of Joomla 3 bij een andere provider is de keuze simple. Dan blijf ik bij Joomla 2.5. Sorry Sovainfo. Ik weet dat je het goed bedoelt.
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
01 dec 2014 12:09 #10607 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Joomla 2.5 of 3??
Ik heb sites die nog draaien op Joomla 1.5. Ik heb via dit forum de laatste release er op staan om het zo stabiel mogelijk te maken. Als ik wist hoe ik die naar 2.5 kon zetten dan deed ik dat meteen maar ze draaien goed en dat laat ik maar zo. Een site is zo groot dat als die crashed heb ik echt een probleem. Dat is www.vd-raad.com De rest draaien op Joomla 2.5. Ik heb nog nooit iets op Joomla 3 gebouwd. Voorlopig ben ik alle twee mijn eigen domeinen kwijt. Ik had vrijdag een nieuw domein gekocht. Daar had ik vandaag de laatste versie van J 2.5 opgezet en toen begon ik te twijfelen om J 3 te nemen. Ik ben toen met FTP terug op de site gegaan en heb alles gedelete. Ook de domein-mapjes dus. Ik ben dus nu 2 sites kwijt. De nieuwe en de site die ik al had. Heb per ongeluk niet alleen Joomla verwijdert maar ook de domein mapjes. Hoe bedoel je BLOND met hoofdletters. Nu ben ik afhankelijk van de hulp van Mijn Domein. Ik hoop dat ze het morgen op kunnen lossen.

Ik weet nu nog steeds niet wat ik zal doen. Pffff..... In ieder geval bedankt.
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
01 dec 2014 12:09 #10608 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Joomla 2.5 of 3??
De versie 3.5 ziet er ook op een smartphone goed uit!
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena