- Ontvangen bedankjes 0
Vragen over een upgrade van Joomla! of over het maken van back-ups? Deze kan je hier stellen!
Lege pagina's
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
30 mrt 2015 15:07 #7531
door
::thumbsup::
Beantwoord door in topic Lege pagina's
::thumbsup::
Discussie gesloten.
- Leen
-
- Gebruiker
-
- hobbie
Minder
Lees meer
- Berichten: 52
- Ontvangen bedankjes 0
30 mrt 2015 15:07 #7525
door Leen
lvda
Beantwoord door Leen in topic Lege pagina's
Heb ja nadien ook al eens administrator> Extensiebeheer: Ontdekken gedaan
zowel bij filter website en of beheer gedeelte komt er dan ook niks boven .
Anders denk dat er een htaccess ergens ingekomen is
zowel bij filter website en of beheer gedeelte komt er dan ook niks boven .
Anders denk dat er een htaccess ergens ingekomen is
lvda
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
30 mrt 2015 15:07 #7526
door
Beantwoord door in topic Lege pagina's
Het probleem doet zich alleen voor in het beheersgedeelte en daar heb ik de extensies al een voor een uit- en ingeschakeld. Bij Ontdekken worden er geen extensies weergegeven (wel bij Website).
Een htaccess.txt staat op de goede plaats in de directory.....
Een htaccess.txt staat op de goede plaats in de directory.....
Discussie gesloten.
- Leen
-
- Gebruiker
-
- hobbie
Minder
Lees meer
- Berichten: 52
- Ontvangen bedankjes 0
30 mrt 2015 15:07 #7527
door Leen
lvda
Beantwoord door Leen in topic Lege pagina's
nou weet ik niet zeker of het kan helpen
maar als we praten over htaccess dan bedoelen we een geactiveerde en dat doe je dus door de htaccess.txt te hernoemen naar .htaccess dus denk vooral aan het puntje voor de htaccess
maar als we praten over htaccess dan bedoelen we een geactiveerde en dat doe je dus door de htaccess.txt te hernoemen naar .htaccess dus denk vooral aan het puntje voor de htaccess
lvda
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
30 mrt 2015 15:07 #7528
door
Beantwoord door in topic Lege pagina's
Voor de zekerheid nogmaals een kopie gemaakt van htaccess.txt en deze in Teksteditor gewijzigd in .htaccess en bewaard in deze directory.
Heeft helaas geen resultaat.
Heeft helaas geen resultaat.
Discussie gesloten.
- Martijn Maandag
-
- Administrator
-
- www.reisverslagen.netVertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms.Vertaler van document
30 mrt 2015 15:07 #7529
door Martijn Maandag
www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Beantwoord door Martijn Maandag in topic Lege pagina's
@ArjanR
Mij lukt het nooit om in windows het htaccess.txt te hernoemen in .htaccess
Ik open het dan in Notepad++, gebruik -opslaan als- en sla het op als .htaccess.
Mij lukt het nooit om in windows het htaccess.txt te hernoemen in .htaccess
Ik open het dan in Notepad++, gebruik -opslaan als- en sla het op als .htaccess.
www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
30 mrt 2015 15:07 #7530
door
Beantwoord door in topic Lege pagina's
Het is mij wel gelukt om het als .htaccess te benoemen. Ik kreeg er nog een melding van! Het enige is dat het lokaal in OS X als een verborgen bestand bewaard wordt. Op de server staat het wel zichtbaar in de directory.....
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
30 mrt 2015 15:07 #7534
door
Beantwoord door in topic Lege pagina's
MAMP 2.1.3
PHP-versie 5.4.10
De andere 2 websites die ik hiermee gebruik, werken wel goed.
PHP-versie 5.4.10
De andere 2 websites die ik hiermee gebruik, werken wel goed.
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
30 mrt 2015 15:07 #7536
door
Beantwoord door in topic Lege pagina's
Ik heb besloten om maar een nieuwe website te maken. Ik ben hier nu al zo lang mee bezig, dat het zonde is van de tijd om nog verder te zoeken naar de oplossing.
Iedereen bedankt voor het meedenken!
Bericht toegevoegd op 8 mei 2015 om 21:07
Vorige bericht was op 15 april 2015 om 20:05
Ik ben eruit!
Een bekende van mij keek lokaal mee en het bleek dat de pagina was gevuld met allemaal modules. Daar had ik helemaal niet meer bij stilgestaan.....
Het was ook al te lang geleden dat ik mij met deze website had bezig gehouden, dus een les voor de toekomst. 
Nu heb ik zonder problemen deze website aan kunnen passen.
Nogmaals dank voor de hulp.
Iedereen bedankt voor het meedenken!
Bericht toegevoegd op 8 mei 2015 om 21:07
Vorige bericht was op 15 april 2015 om 20:05
Ik ben eruit!
Een bekende van mij keek lokaal mee en het bleek dat de pagina was gevuld met allemaal modules. Daar had ik helemaal niet meer bij stilgestaan.....
Het was ook al te lang geleden dat ik mij met deze website had bezig gehouden, dus een les voor de toekomst. 
Nu heb ik zonder problemen deze website aan kunnen passen.
Nogmaals dank voor de hulp.
Discussie gesloten.
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
30 mrt 2015 15:07 #7535
door Gast
Beantwoord door Gast in topic Lege pagina's
dan, als laatste redmiddel Hans, zou je de mappen (directories) administrator/bin/components/includes enz uit het 3.4.1 stable full pakket kunnen gebruiken om via ftp de mappen die in de betreffende htdocs map van MAMP staan te overschrijven.
Let er wel op dat er geen configuration.php bestand of installation map bij zit.
Eventueel kun je eerst beginnen met de administrator map.
Als je geen veranderingen in jouw corebestanden hebt aangebracht (bijv. in index.php) kan er niks misgaan. en mocht dit toch het geval zijn dan heb je altijd nog je backup achter de hand.
succes. We horen het wel
Ad
PS wel mbv ftp overschrijven en niet via gesleep van bestanden !!!! anders verlies je je modules/componenten/images/ die je zelf geinstalleerd had !!!
Let er wel op dat er geen configuration.php bestand of installation map bij zit.
Eventueel kun je eerst beginnen met de administrator map.
Als je geen veranderingen in jouw corebestanden hebt aangebracht (bijv. in index.php) kan er niks misgaan. en mocht dit toch het geval zijn dan heb je altijd nog je backup achter de hand.
succes. We horen het wel
Ad
PS wel mbv ftp overschrijven en niet via gesleep van bestanden !!!! anders verlies je je modules/componenten/images/ die je zelf geinstalleerd had !!!
Discussie gesloten.