404 error bij navigatie naar volgende pagina

  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
30 aug 2017 09:09 #14456 door
Forum!

Op de website in ontwikkeling maak ik gebruik van de extensie 'SP Simple Portfolio'. Per pagina staat ingesteld dat 12 afbeeldingen worden getoond. Bij meer dan 12 afbeeldingen komt automatisch onderaan pagina 1 de navigatie naar de andere pagina's tevoorschijn. Bij mij resulteert dit in een 404 error.

Kan iemand mij vertellen hoe dit komt en wat ik er aan kan doen?

Wat ik al heb gedaan:
contact opgenomen met mijn webhoster (SiteGround). Die geeft aan dat dit soor fouten vaak door .htaccess wordt veroorzaakt, maar dat deze voor de site OK is. Daar ligt het dus niet aan.

De extensie is gratis, maar als je vragen wilt stellen, moet je ondersteuning kopen. Geen probleem als mijn fout door de extensie wordt veroorzaakt, maar ik wilde dit eerst aan jullie voorleggen.

Vriendelijke groet,

Bert
Onderwerp is gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
30 aug 2017 09:24 #14457 door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic 404 error bij navigatie naar volgende pagina
Hallo,

je hebt dus .htaccess wel hernoemd.

Als je deze terug hernoemd naar htaccess.txt wat gebeurt er dan?

Groeten Ron :D
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
30 aug 2017 10:52 #14458 door Leen
Beantwoord door Leen in topic 404 error bij navigatie naar volgende pagina
Hallo Bert,
je heb het over

Per pagina staat ingesteld dat 12 afbeeldingen

l
en dat maakt mij nieuwsgierig gebruik je misschien meer extensies bv ook jsn-pagebuilder of zo ?
Wat gebeurt er als je gewoon in joomla een menuitem aanmaakt(las test) en daar de instellingen aanpast
het lijkt me iets met een conflict met mogelijk pagebuilder want als ik het zo test lijkt me de instelling
voor de items van SP Simple Portfolio en niet voor pagina's van pagebuilder(maar ik kan het mis hebben)
dus met SP Simple Portfolio kan ik me voorstellen dat je daar eerst categorieën maakt en dan daar je items toewijst
en dan met een menu item de juiste categorie toont?

lvda
Bijlagen:
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
30 aug 2017 10:58 #14459 door Leen
Beantwoord door Leen in topic 404 error bij navigatie naar volgende pagina
Ik probeerde dus uit te leggen dat ik denk dat die navigatie die jij bedoeld dus voor aantal items is en niet voor de pagina's

lvda
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
30 aug 2017 10:59 #14460 door
Hoi Ron,

Dank voor je antwoord!
Neen, dat wordt helemaal niet leuk gevonden. Het is een subdomein en als ik .htaccess hernoem naar htaccess.txt komt de mapnaam in de URL te staan en krijg ik sowieso een 404 error.

Nadat ik de mapnaam uit de URL heb gehaald en klik op pagina 2, krijg ik alsnog een 404 error.

Vriendeijke groet,

Bert
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
30 aug 2017 11:06 #14461 door
Hoi Leen,

Ook bedankt voor je antwoord!
Neen, ik gebruik hier geen pagebuilder (niet die van JSN of Joomshaper waar de extensie van is).

Vreemd genoeg hoef je geen categorie te gebruiken. Wel is het verplicht om een tag te gebruiken (werkt eigenlijk hetzelfde als een categorie), en die gebruik ik (Art).
Ik heb dus gewoon een menu-item aangemaakt en daar SP Simple Portfolio aan gekoppeld. Zou eigenlijk verder goed moeten gaan.

Vriendelijke groet,

Bert
Onderwerp is gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
30 aug 2017 11:26 #14462 door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic 404 error bij navigatie naar volgende pagina
Wanneer je nu hoofdmenu plaats op je site (zichtbaar dus) en daarin menu-item maakt en koppelt aan porfolio wat gebeurt er dan?

Groeten Ron :D
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
30 aug 2017 11:27 #14463 door
Leen,

Ik had je tweede antwoord niet gezien. Ik begrijp niet helemaal wat je bedoeld, maar het is enigzins vergelijkbaar met het plaatsen van het aantal artikelen op een pagina. Wanneer je meer artikelen plaatst dan ingesteld, verschijnt automatisch onderaan de pagina een navigatiedeel om naar een volgende pagina te kunnen bladeren. Dit onderdeel vormt bij mij nu het probleem. Het lijkt me een Joomla-navigatie probleem en niet een probleem van de extensie. Maar ik kan het mis hebben natuurlijk!

Vriendelijke groet,

Bert
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
30 aug 2017 11:28 #14464 door Leen
Beantwoord door Leen in topic 404 error bij navigatie naar volgende pagina
Wat je dan nog kan proberen (ik neem aan dat je meer dan 12 items heb gemaakt)of het met een standaard template
van joomla beesz of protostar of het dan wel werkt
want als ik dit doet dan zie ik weer meer ]

lvda
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
30 aug 2017 11:33 #14465 door Leen
Beantwoord door Leen in topic 404 error bij navigatie naar volgende pagina
Wat je dan nog kan proberen (ik neem aan dat je meer dan 12 items heb gemaakt)of het met een standaard template
van joomla beesz of protostar of het dan wel werkt
want als ik dit doet dan zie ik weer meer ]
ps,
het werkt met bij eigen test wel hier werkt het wel
met de menu instellingen zie plaatje

lvda
Bijlagen:
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena