Login pop up ipv foutmelding

  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Weet soms dingen
Meer
12 dec 2015 16:54 #4358 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Login pop up ipv foutmelding
Ik zie het niet als een foutmelding, jij wil een artikel laten zien die de status Geregistreerd heeft. Standaard zijn artikelen die geregistreerd zijn niet zichtbaar voor gasten dus die krijgen netjes een melding te zien. Dus in principe werkt alles goed, alleen wil jij deze standaardafhandeling anders hebben.

Maar eerlijk gezegd ken ik geen oplossing voor je probleem. Ik heb bij mijn loopgroep het zo opgelost dat als men niet ingelogd is een module ziet waarin dit gemeld wordt en na het inloggen staat daar het ledenmenu. Duidelijker kon ik het niet maken voor ze.

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Onderwerp is gesloten.
  • BramWaas
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Eigenaar en onderhouder van enkele websites en een plugin
Meer
12 dec 2015 16:54 #4359 door BramWaas
Beantwoord door BramWaas in topic Login pop up ipv foutmelding
Het gedrag dat je wilt kan je grotendeels eenvoudig bereiken door het menu-item niet publiek te maken en het artikel juist wel. Ik gebruik dat meestal als ik een nieuw artikel heb gemaakt dat door een ander gerevierd moet worden. Ik mail dan de link van het menu-item door aan de reviewer. Via de link wordt zij geredirect naar het login-scherm en na inloggen naar het artikel.
Dit werkt volgens mij ook als je het artikel niet-publiek maakt met dezelfde rechten als het menu-item.

Het enige is dat het menuitem natuurlijk nergens zichtbaar is, dus je moet de link op een andere manier aanbieden

Sorry ik zie nu je reactie van gisteravond pas.
Dus mijn voorstel is waarschijnlijk geen oplossing voor je probleem.
Een alternatief binnen de standaard zou misschien zijn om een blog, of opsomming van geragde artikelen te gebruiken. En in de menu-optie naast het bedoelde artikel een artikel te zetten met alleen een inlog-scherm. Het artikel met inlogscherm maak je publiek toegankelijk. Dit is dan het enige dat je ziet als je niet ingelogd bent. Ingelogd zie je beide artikelen, maar met css zou je het uitlogscher minder hinderlijk of zelfs helemaal onzichtbaar kunnen maken.
Onderwerp is gesloten.
  • Ton Kemp
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Online marketeer @ ViatriX en Silvatica Marketing 's-Hertogenbosch, Docent Marketing @ Avans Hogesch
Meer
12 dec 2015 16:54 #4360 door Ton Kemp
Beantwoord door Ton Kemp in topic Login pop up ipv foutmelding
Dank je Bram,
Ik ga jouw suggestie even uitproberen..

Online marketeer @ Silvatica Marketing 's-Hertogenbosch
Customer Journey Manager @ViatriX.nl
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena