zaterdag 05 november 2022
  10 antwoorden
  223 bezoeken
Sinds'eèn paar da'gen heeft mn toetsenbord kuren (zoals je nu'ook kunt zien...)

Dît gebeurt volgens mij alleen bij het'gebruik van websites, ongeacht of het mijn eigen wèbsites zijn of externe websites (zoals dit forum).

Het merkwaardige is dat de problemen niet plaatsvinden wa'nneer ik gebruik maak van andere toepassingen, zoáls e-mail, tekstverwerking,'rèkenbladen, etc.

Dê instellingen van mijn computer staán gewoon op Verenigde Staten, zoals normaal. Alléen worden nu bij bepaalde toepassing (mijn browser?)"tèkens weggelaten of toegevoegd.

Iemand een idee wat er'aan de hand is en hoe ik dit probleem kan oplossen?
Meindert set the type of the post as  Probleem — 1 maand geleden
1 maand geleden
·
#24695
Dit is geen Joomla vraag! Maar zet je keyboard eens op Internationaal (of een andere taal)), zet daarna je computer uit en weer aan en selecteer NL als keyboard!

Eigen site: https://www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 member - Organisator JUG010-events - Joomla!3 en Joomla!4 specialist
YOOtheme Pro - YOOtheme Pro 3th party Extensions specialist
RS Form!Pro specialist - Hikashop specialist

1 maand geleden
·
#24696
Komt dit ook voor als je in een privévenster gaat werken waar alle browserplugins uitgeschakeld zijn?

Joostock mede-organisator, moderator
Team Leader van Official Joomla Social Media Team
ex JUG-organisator
Eigen site: https://www.hierbenikthuis.nl

1 maand geleden
·
#24697
@Fred Ex"cuses, ik dacht namelijk eerst dat het een probleem was'vìa de tekstverwerker van mijn website (JCE Editor)."
Maar later ontdekte ik dat het ook gebeurde wanneér ik bijvoorbeeld een formulier wil invullen op een an'dere website. Ook heb ik de problemen wanneer ik iets schrijf op bi'jvoorbeeld Facebook.

Hêt maakt geen verschil of ik met Firefóx werk of met Chrome. Het gekke is dat ik geen problemen'heb met bijvoorbeeld Word, Kladblok of Li"ghtroom (fotoarchivering).

@Hans: zojuist' uitgeprobeerd met een privevenster met Firefox. Maäkt geen verschil.
1 maand geleden
·
#24698
Heb je probleem alleen als je in de administrator van Joomla bezig bent? of is het probleem er ook als je bij websites website via de frontend iets invoert bv een URL (webadres) of een formulier oid.

Je kan iig proberen om je browsercache van de gebruikte browsers op te schonen!

Eigen site: https://www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 member - Organisator JUG010-events - Joomla!3 en Joomla!4 specialist
YOOtheme Pro - YOOtheme Pro 3th party Extensions specialist
RS Form!Pro specialist - Hikashop specialist

1 maand geleden
·
#24699
Ik ga er ven vanuit dat je windows als OS hebt, kijk dan hier eens naar: https://www.pclooptvast.nl/toetsenbord-typt-vreemde-tekens-hoe-terug-zetten/

Eigen site: https://www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 member - Organisator JUG010-events - Joomla!3 en Joomla!4 specialist
YOOtheme Pro - YOOtheme Pro 3th party Extensions specialist
RS Form!Pro specialist - Hikashop specialist

1 maand geleden
·
#24700
@Fred, da'nk voor je meedenken, maar je suggésties werken helaas niet.

Al bij het opstarten van mijn'browsers Firefox, Chrome en Edge kan ik bijvoorbeeld in de'URL-regel niet de enkele of dubbele aanhalingstekéns (' en ʺ) plaatsen. In plaats daarvan komt er een spatie. De tekens die ik'zòjuist tussen de ( ) plaatste heb ik gemaakt via de toepassing Vreemde tekens.

En nog'maals, bij gebruik van Kladblok ondervind ik helemaal'gèen problemen. Heel gek!
Ik heb ook al volop gegoogeld naár mogelijke vergelijkbare problemen, maar vind deze niet.
1 maand geleden
·
#24701
Hmmm, dan is er nog maar 1 oplossing. Koop een nieuwe computer.:p

Eigen site: https://www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 member - Organisator JUG010-events - Joomla!3 en Joomla!4 specialist
YOOtheme Pro - YOOtheme Pro 3th party Extensions specialist
RS Form!Pro specialist - Hikashop specialist

1 maand geleden
·
#24702
Hahaha, dat nog maar even niet. Voor de rest werkt hij wel aardig, en ik kan de verkeerde tekens wel weer weghalen en corrigeren (zoals je ziet), maar het is wel lastig.

Ik ga verder op zoek naar een oplossing van het probleem en val jullie er op dit forum niet meer mee lastig. Als ik de oplossing heb gevonden zal ik deze hier nog wel even melden, ter lering ende vermaeck. ;)
1 maand geleden
·
#24703
Hoi Meidert,

ik heb paar plaatjes van mijn windows 10 en firefox en google chrome instellingen hier bij misschien helpt dat ?

lvda

1 maand geleden
·
#24704
Bedankt Leen, zo had ik mijn instellingen bij Firefox en Chrome ook ingesteld staan.
  • Pagina :
  • 1
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.
Wees een van de eersten om op dit bericht te reageren!