woensdag, 04 oktober 2023
  1.5K bezoeken
Ik heb mijn abonnement paar keren opgezegd bij Joomlatools en nog steeds schrijven ze een bedrag van € 99 van mijn (creditcard) rekening af. De eerste keer dacht ik dat het mijn fout was. De tweede keer stond het abonnement weer op actief (dit had ik niet zelf gedaan). Nu heb ik er screenshots van gemaakt. Ik heb ze gemaild, online en direct via mail, maar ze reageren er niet op. Meer mensen hier ervaring mee?
sas40 plaatste het type bericht als  Probleem — 4 maanden geleden
4 maanden geleden
·
#25588
Ik heb een aantal van dit soort berichten over JoomlaTools gelezen, zelf geen ervaring mee. Ik zou het via je bank/creditcard maatschappij laten storneren.

http://www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin.
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-team.
Onderhoud van documentatie via de volunteers.joomla.org/teams/documentation-working-group.

4 maanden geleden
·
#25592
Wat ik online heb voorbij zien komen, je kan hoog en laag springen maar er zal niks gebeuren.
Het beste is inderdaad, als dat kan, laten storneren en hun rekeningnummer en/of bedrijf laten blokkeren.

Joostock mede-organisator, Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader van Official Joomla Social Media Team & ex JUG-organisator
Eigen site: https://www.hierbenikthuis.nl

4 maanden geleden
·
#25655
Dank voor jullie reacties!
  • Pagina :
  • 1
Er zijn nog geen opmerkingen gemaakt voor dit bericht.
Sorry, de discussie is momenteel geblokkeerd. U kunt op dit moment geen antwoord of reactie plaatsen.